Demo Benthuizen

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vuurwerk Pijnacker: kom naar de vuurwerkshow
Wilt u behalve van uw privé vuurwerkshow online ook in het echt zien wat voor mooi vuurwerkassortiment Vuurwerktotaal u te bieden heeft? Vanuit Pijnacker kunt u het beste naar de vuurwerkshow Zoetermeer komen, die dit jaar op 19 december gegeven wordt. Uiteraard verwelkomen wij u ook van harte tijdens onze vuurwerkshow in Benthuizen op 23 december 2015.

Tijdens deze evenementen kunt u niet alleen het vuurwerk zien, maar ook alle vragen stellen aan onze medewerkers van de vuurwerkwinkel, direct vuurwerk online bestellen en genieten van alle verschillende soorten vuurwerk. Houd uw handen bij de knoppen en koop direct uw favoriete vuurwerk! Vuurwerk kopen was nog nooit zo eenvoudig.

Robin84

Registered User
Sportpark 'Ons nieuwe erf'. De tijd weet ik niet, maar zal wel om 20.00 uur zijn.

Vorig jaar was het ook zo laat.

shinji

Moderator
Medewerker
Sorry Jos, had mn bericht al verwijderd. Ik werd doorgelinkt naar de site van vorig jaar. Ga vanavond eens kijken wat vuurwerktotaal te bieden heeft.

Laatst bewerkt:

RNBakker

Registered User
Moeten we maar een nieuw topic aanmaken...lijkt mij leuk om bij De Tas te gaan eten...Lekker eten en dan vuurwerk...wat wil je nog meer :)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Demo werd alles netjes single geschoten, zodat we konden zien dat vuurwerktotaal veel dezelfde effecten gebruikt in z'n cakes en boxen.
Gold Control, Detonation box en Gangster box waren nog niet binnen en dit werd netjes omgeroepen.
Finale was prima met een krachtig eind. Verder perfect demo-weertje, gluhwein en goed gezelschap.

Bovenaan