Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
is de exacte tijd hiervan al bekend?? Wil hier misschien wel even gaan kijken maar niet dat ik hier om 8 uur voor "niks" sta te wachten als het pas om 9 uur begint!!!
is de exacte tijd hiervan al bekend?? Wil hier misschien wel even gaan kijken maar niet dat ik hier om 8 uur voor "niks" sta te wachten als het pas om 9 uur begint!!!
Op Vrijdag 13 December 2013 om 20.00 uur zullen wij aan de Neonweg in Almere een groot deel van onze produkten demonstreren. U bent van harte welkom, om onder het genot van een hapje en een drankje deze show te komen ervaren. Na deze demonstratie kunt u ook nog genieten van een verrassende vuurwerkfinale !!! Uiteraard is onze showroom deze dag ook geopend tot 23.00 uur. Bestel op deze dag uw vuurwerk, en ontvang nog eens 10% extra korting op uw aankoop !!!
Zo ik ben weer thuis vanaf deze demo. Was gelijk uit mijn werk door gegaan en net op tijd voor het begin van de demo. Vond verder de demo behoorlijk tegen vallen. De gene die aan het omroepen was, was volgens mij DJ Patrick Kicken. Wat een lampie is dat zeg geen verstand van vuurwerk en wist ook niks extra's te brengen of toe te voegen.
Vond het einde van de demo ook erg rommelig. Sommige producten waren er niet zoals de Golden Power (waar ik stiekem voor kwam). Op het einde werden andere producten geschoten dan dat er werd omgeroepen. De Immortal gold (die ik ook nog niet live gezien had) werd voor mijn gevoel maar voor de helft geschoten en van de overige laatste producten wisten ze op het laatst helemaal niet meer te vertellen welke cake het nu echt was die geschoten werd. Al met al een beetje droevig einde.
Finale show was op zich wel aardig. Zeker de klapper op het einde met een berg (volgens mij) hoogmoedjes die het luchtruim zochten!!
Hmm oke dan heb ik er echt over heen gekeken!! Was ook best druk in dat kleine hokje!! Aja volgende keer beter!!
@ Koenn ik heb ook geen beeld van jouw dus is lastig zoeken haha ;-)