de kippenboer

mannetje

Registered User
Ik vind het wel humor dit allemaal, maar ik denk dat hij de kippenboer in herentals bedoeld. Die verkoopt ook vuurwerk en geeft zelf ook shows. ik ben ook een keer geweest, stelt weinig voor allemaal en is verschrikkelijk duur en dan bedoel ik ook echt duur.

voorbeeldje 1 of ander klein flowerbedJE 50/60 euro voor 200grammetjes
+paar dingen van pyroboy/skyline.

kortom baggah zooi:r :r

adiostos:w :w

jeffrey1

Registered User
mannetje zei:
Ik vind het wel humor dit allemaal, maar ik denk dat hij de kippenboer in herentals bedoeld. Die verkoopt ook vuurwerk en geeft zelf ook shows. ik ben ook een keer geweest, stelt weinig voor allemaal en is verschrikkelijk duur en dan bedoel ik ook echt duur.

voorbeeldje 1 of ander klein flowerbedJE 50/60 euro voor 200grammetjes
+paar dingen van pyroboy/skyline.

kortom baggah zooi:r :r

adiostos:w :w
maar echte blokken zoals wengen verkopen ze natuurlijk niet?

mannetje

Registered User
nee, zulke dingen kun je inderdaad wel vergeten het is meer consumenten vuurwerk.

Of je moet de verkoper kunnen ompraten dat ie onder de toonbank verkoopt. maar ik denk niet dat dat gaat lukken

Laatst bewerkt door een moderator:

mannetje

Registered User
We hebben het in ieder geval wel over dezelfde.

Ik was toen meegereden met iemand anders, (foutje)|:( |:( |:(

adiostos:w :w :w

michel0911

Registered User
ik ben 2 jaar geleden bij de kippenboer in olen geweest, leuke winkel, je zou van de buitenkant niet zeggen dat ze vw verkopen...maar neem maar van mij aan dat je daar eigenlijk alles wel kan krijgen, bv: TT vlinders matten zwaar sier... etc.etc.

jaspertjuh

Registered User
Ik heb de link van de website even opgezocht, en ook heb ik een adres voor jullie!

http://www.dekippenboer.be/

De kippenboer
beilen 16
2250 O.L.V. Olen
BTW: BE0446.999.556
T : + 32 ( 0 ) 14 21 10 90
F : + 32 ( 0 ) 14 21 96 10
dekippenboer@skynet.be
dekippenboer@yucom.be

openingsuren: 08-12 : 13-17 u. MAANDAG Gesloten uitgezonderd bij feestdagen.

Ze verkopen trouwens enkel goedgekeurd consumentenvuurwerk, het zwaardere spul is er alleen te krijgen als je ze KVK + bewijs dat je pyrotechnicus bent laat zien.

Bovenaan