De Beste Wensen voor 2011!

boozebelly

Registered User
Dit jaar was deze thread er nog niet zag ik, dus bij deze de gelegenheid om de medefreaks het allerbeste te wensen voor het nieuwe jaar.

Zal zelf aftrappen...:hehe!:

*Kuch, kuch* Beste medefreaks, allereerst wil ik iedereen een heerlijke dag toewensen en alvast een gelukkig nieuwjaar.
Na mijn idee hebben we er weer een gezellige boel van gemaakt met z'n allen en ik heb mij wederom prima vermaakt op FPM.

Ook dank aan Tony & de hele crew voor alle energie & moeite die ze weer in de site hebben gestoken en alle informatie & productfilmpjes die ze voor ons hebben geregeld waar ik weer veel van heb opgestoken.

Stook met verstand zodat we elkaar in goede gezondheid weer spreken in het nieuwe jaar om onze ervaringen te delen.

Het beste mensen! Proost!

dyn002_original_367_550_pjpeg_2574466_35c94ec275f0b3cd6dc8b9080b80228e.jpg

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Mensen! Het is zover...de dag der dagen is aangebroken hehehehe.

Ok even serieus..allemaal de beste wensen en stook aub verstandig en voorzichtig!

BOEM!!!!

andre1

Registered User
aloha vanuit een donker utreg ook de beste wensen alvast en dat we vandaag maar los mogen gaan
aan toon en zijn cornuiten thnx voor weer een jaar lees en kijk plezier
andre
ps kijk vandaag allemaal een keer naar boven als we wat stoken en denk dan rocketeer deze is voor jou

dennis1973

Registered User
mannen maak er een keigave dag van allemaal .... vandaag is ONZE dag hehehehe

FPM en crew thanks weer voor dit jaar , heb weer gigaveel informatie kunnen vinden op de site !!!

beste wensen alvast en GENIETTTTTTTTTTTT :-D :-D :-D

grtz Dennis

Richardus

Registered User
Allemaal heel veel plezier met stoken vandaag! Brilletjes op over drie kwartier en alleen afzetten tijdens het poepen haha (geen idee waarom). Keep it safe ;) maar geniet vooral van elk rotje en potje!

Doe je best voor een goed nieuw jaar, dan kun je over 365 dagen weer tevreden terugkijken :)

mondfeuer

Registered User
Heren,

ik wens jullie veel plezier, droge kruit en een prettig (en veilig) oud en nieuw!

Groeten van Duitsland,

Boris :happy:

joszie

Zilveren Member
Iedereen een heel goed 2011 gewenst. En bovenal een hele fijne dag. Doe het veilig, verstandig en geniet ervan!
Dat het overal maar goed mag verlopen!

Quadriffis

Registered User
Medefreaks,

Allen een topdag en een superafsluiting van dit jaar toegewenst, maak er een groot feest van vandaag/vanavond!!!

De beste wensen en alle geluk voor 2011!!!

Biff

Registered User
Hallo mensen, de beste wensen hé !
Ikzelf moet zo aan het werk, tot 6 uur :( Ja ik weet, balen, maar na 6 uur zal ik dan ook flink doorstoken :D

Veel plezier jullie allemaal en wees voorzichtig, want hoe goed je ook met vuurwerk om kan gaan, het kan altijd mis gaan :eek:

Freddy

Registered User
Dames en Heren,

Allen een heel goed uiteinde!!! heel veel gezondheid en geluk in het nieuwe jaar toegewenst....en verder heb ik nog 2 woorden voor iedereen:
VEILIGHEID BOVENOP!!!!

olaf81

Registered User
Aan alle freaks hier op het forum:

Een goed uiteinde en een knallend nieuwjaar:)

En doe voorzichtig allemaal.

Greetz,Olaf

Bovenaan