Dat was het dan...

Paul195

Registered User
Op zich ben ik hier geen heel erg actief lid, maar wil mijn ervaring graag met jullie delen. Zoals de meesten hier ben ik al maanden bezig met oud en nieuw, plannen maken, showtjes bedenken. Alleen heb ik er nooit bij stil gestaan dat oud en nieuw geen vanzelfsprekendheid is. Sinds gisteren dus wel.
Wat het laatste potje zaalvoetbal voor de winterstop zou moeten worden, is ook funest voor oud en nieuw geworden: enkelbanden gescheurd. De kans dat ik met oud en nieuw weer normaal kan lopen is erg klein, waardoor het voor mij onverantwoord wordt om nog iets te gaan doen. In ieder geval niet op grote schaal. Een beetje vlug weglopen na iets te hebben aangestoken, zit er immers niet in en de veiligheidsafstanden wil ik toch wel in acht nemen.

Ik vrees dat het dit jaar blijft bij wat klein knalvuurwerk en wat grondbloemen etc.

Ik hoop dat jullie alleen een mooie tijd tegemoet gaan, ik blijf graag meelezen om nog iets van de sfeer mee te kunnen proeven. En ik hoop maar dat iemand in de buurt wat leuks gaat stoken, maar gezien de afgelopen jaren vrees ik met grote vrees...

Geniet er allemaal van.

smilli

FPM Filmer
Vervelend probleem, heb zelf ook een slechte enkel wat me hindert in het weglopen, gelukkig ben ik in augustus al geopereerd dus kan nu weer redelijk weglopen. Sterkte in ieder geval en geniet van je oud&nieuw!

vincer

Registered User
Das echt balen voor je, de nachtmerrie van iedere liefhebber!

Misschien is het nog een idee dat je elektronisch schiet, zodat je op afstand kan ontsteken?

joszie

Zilveren Member
vervelend man. Beterschap gewenst.
idd zoals vincer al opperde: electronisch ontsteken? in de pyrowinkel zijn wel wat leuke opties te koop. of koop 1 lang lont en verbind alles eraan. 1x aansteken en hatsidee.

MrXtremeFireworks

Registered User
Ligt er ook maar aan of Paul wel vaker elektronisch schiet. Ik zou het leuker vinden om het lontje zelf aan te steken. Maarja, elektrisch schieten is natuurlijk beter dan niets!
Sterkte in ieder geval!

KruitFreak

Registered User
Gewoon lontjes ruim verlengen zodat je voldoende tijd hebt en vragen of andere mensen kunnen helpen zodat je vervolgens samen kunt genieten.
Er zijn altijd oplossingen, een echte freak laat zich niet uit het veld slaan!

nismo

Registered User
Als je het goed doet hoef je niet veel meer te lopen.5x op en neer lopen en je hebt voor 1000 euro de lucht in geschoten,met die doorlont bakken die je nu kan kopen.En overdag en in de avond uren, ouden tafel,stoel,en stok, buiten neer zetten poot omhoog,pot op tafel zetten,aansteken en doorschuiven met de stok naar het eind van de tafel.probleem opgelost.En geloof me het gaat goed spreek uit ervaring,moet je geen zware potten neer zetten maar bezigheid potjes.

Paul195

Registered User
Thnx voor alle tips. Misschien zie ik het ook wat te somber in, zat er gisteren en vandaag ook echt even doorheen.

funkie x

Registered User
balen man!! nou ja, zo zie je maar ook voor deze dingen kan je hier terecht ;-)

ik zou zeggen beterschap ermee en alsnog veel stookplezier!!

Skies

Registered User
Het kan vast niet zo'n probleem zijn om het door iemand anders aan te laten steken. Ga je er zelf lekker als toeschouwer bij zitten.. Als toeschouwer zie je meestal toch meer :) Of als regisseur. "Nee nu die en dan die!"

fruts87

Registered User
Das flink balen van je enkelbanden, toch moet (het zoals meerdere mensen hier al zeggen) het mogelijk zijn om te stoken.
Niet om mezelf de hemel in te prijzen, maar zelf ben ik helemaal in de ban van vuurwerk en heb weke delen reuma en epilepsie.
Toch sta ik ieder jaar trouw mn bakken door te lonten en ze met groot plezier af te steken.

Mensen helpen me m'n spulletjes buiten te zetten en omdat ik niet zo vlot weg kan rennen.. maak ik de begin lont wat langer zodat ik op mn gemakje weg kan wandelen.
Wat ik bedoel te zeggen; er zijn genoeg mogelijkheden om toch een vet oud en nieuw te hebben ,ondanks je slecht te been bent.

Gr. Frutske

Bovenaan