Daar gaan we weer :-( - vuurwerkverbod

Status
Niet open voor verdere reacties.

myrmidon

Registered User
Tsja, zodra de BER in de maand komt beginnen sommige al te stuiteren, in negatieve zin dan...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

paulus01

Registered User
Ah bah bah, en die tekst ook, misselijkmakend:

-------------------------
PETITIE
Wij

allen die willen dat de jaarlijks toenemende vuurwerkterreur een halt wordt toegeroepen

constateren

dat het afsteken van vuurwerk door particulieren van onschuldig vermaak is ontaard in aan geweldpleging grenzende overlast;

dat het belasten van het milieu met tonnen zware gifstoffen niet valt te rijmen met een verantwoord milieubeleid;

dat het verknallen van 68 miljoen euro een niet past in een wereld waar miljarden mensen met minder dan een euro per dag moeten rondkomen;

en verzoeken

de regering bij wet een algeheel vuurwerkverbod voor particulieren in te stellen, om een eind te maken aan deze uit de hand gelopen traditie.

-----------------------------------

* Alsof mensen die nu vuurwerk afsteken, na een verbod al dat geld aan een goed doel schenken
* Alsof we nooit aan een goe doel schenken
* Iedereen die vuurwerk afsteekt pleegt geweld min of meer XD
* Milieubeleid - zullen we ook autorijden afschaffen dan? XD

boozebelly

Registered User
Ach, de mensen moeten nou eenmaal wat te zeuren hebben in dit land. Ik kan en ga me er niet meer druk om maken hoor. Vuurwerkverbod, Zwarte Piet verbod, negerzoenenverbod, Jodenkoekenverbod, Blanke vla verbod... ze zien maar.

Sweet Laker

Registered User
Och, laat ze het lekker dat ding invullen. Zijn ze hun ei ook weer kwijt. Voorlopig lijkt Europa hele andere plannen te hebben met het vuurwerk voor consumenten. En dat ziet er niet slecht uit dacht ik zo :)

GMP82

Zilveren Member
Ik neig ernaar een petitie in te vullen voor het tegengaan van zinloze petities, -burgerinitiatieven en -kamervragen...

(moet je eens opletten wat dat oplevert aan tijd, energie en geld)

en laat dat dan gelijk de laatste zinloze petitie zijn.

RedBaron

Registered User
Deze petitie is al 2 jaar oud, plus dat er al eens een petitie (burger initiatief) is aangeboden aan de 2e kamer.. die hebben dat toen niet in behandeling genomen. Zo ver mij bekend mag\kan een burger initiatief met dezelfde vraag of strekking maar een keer in de zoveel jaar worden aangeboden of in behandeling worden genomen door de 2e kamer. Deze petitie zal dus stranden op deze reden.. geen paniek dus!

Mr_Mascleta

Registered User
Ach, de mensen moeten nou eenmaal wat te zeuren hebben in dit land. Ik kan en ga me er niet meer druk om maken hoor. Vuurwerkverbod, Zwarte Piet verbod, negerzoenenverbod, Jodenkoekenverbod, Blanke vla verbod... ze zien maar.[/QUOT

ik denk dat je dit onderschat. Alles wat zich onschuldig aandoet, is een beperking van al die vrijheden die we hadden. het zijn juist die kleine groeperingen die een grote onderschatte invloed hebben en al die linkse rakkers gaan er in mee. totale vervreemding vindt er plaats en we staan het met zn allen toe.

boozebelly

Registered User
ik denk dat je dit onderschat. Alles wat zich onschuldig aandoet, is een beperking van al die vrijheden die we hadden. het zijn juist die kleine groeperingen die een grote onderschatte invloed hebben en al die linkse rakkers gaan er in mee. totale vervreemding vindt er plaats en we staan het met zn allen toe.

Ik zie die vervreemding eerlijk gezegd niet hoor. Enige wat ik zie zijn kleine groepen minderheden die zich ergens enorm druk over maken. Die maken wat heisa en de media pikt dat vervolgens op omdat die nou eenmaal graag de onderbuikjes van de lezers kriebelen met wat ophitsende artikelen. De landelijke politiek neemt het ook totaal niet serieus is onderhand wel gebleken (op de minuscule dromerspartijtjes GroenLinks en Partij voor de Dieren na uiteraard).
Het enige wat ze onderhand hebben veranderd zijn de negerzoenen. Qua naam op de verpakking althans, iedereen die ik ken noemt ze nog steevast negerzoenen :)

Nee, ik kan het gewoon niet meer serieus nemen.

Dennis010

Registered User
Hou eens op met het posten van dit soort berichten. WIJ als liefhebbers geven die geitenwollen sokken debieltjes al die aandacht. Het nederlandse volk is hier niet mee bezig... BAN DIT SOORT BERICHTEN OP FPM !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan