Crossfire

FPM ProductBOT

Registered User
1636_Wolff_Dynasty_Professional_Crossfire_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Crossfire[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1636[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 78,80[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]500 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]3/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]35[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Kobajo

FPM Filmer
Ik vind het een mooie cake met afwisslende shapes. Ik zal zeker deze proberen in mijn collectie te krijgen ondanks de hoge prijs.
Maar dat zien we eigenlijk bij alle fan shaped of multi shaped blokken in Nederland.

Laatst bewerkt:

PyroPlop32

Registered User
ook deze komt niet in mijn collectie, teveel van hetzelfde, beetje langzaam heen en weer schieten en dan 1 rij fan shaped, mag best maar niet voor dat geld.

Tony

Administrator
Medewerker
Heel bijzonder vind ik hem zelf niet. De boeketten zijn niet klein maar ik zal deze cake niet kopen. Wat me ook opviel was de hoogte van de effecten. Dat scheelde echt heel veel met de rest van de cakes die we gezien hebben.

michel0911

Registered User
Halleluja zeg....75 Euro pffff

valt me trouwens op dat er veel meer mensen zijn die over een prijs beginnen te klagen....

Wederom leuke cake maar maak er dan 35 Euro van ipv 75 Euro, als je het mij vraagt is dat gewoon oplichterij ..

Kobajo

FPM Filmer
Halleluja zeg....75 Euro pffff

Wederom leuke cake maar maak er dan 35 Euro van ipv 75 Euro, als je het mij
vraagt is dat gewoon oplichterij ..

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ten eerste is een prijs van 35 euro veel te laag voor zo'n cake als je het mij vraagt en dus ook niet reeël. En ten tweede ken ik geen een importeur waar de prijzen van een Fan shaped of multishaped blok met dergelijke kwaliteit die wel een lage prijs heeft.

michel0911

Registered User
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ten eerste is een prijs van 35 euro veel te laag voor zo'n cake als je het mij vraagt en dus ook niet reeël. En ten tweede ken ik geen een importeur waar de prijzen van een Fan shaped of multishaped blok met dergelijke kwaliteit die wel een lage prijs heeft.

Haha, je moet me wel hebben zeg vandaag :blink1:.

Ok, 45 euro dan, maar meer ook echt niet hoor :amuse:

Dat andere importeurs ook geen lagere prijzen hebben voor een Fan-Shaped of multishaped blok dat wisten we allemaal al, beetje zinloze info als je het mij vraagt (no offence)....Tevens is dat nog geen reden voor een winkelier om de prijzen omhoog te schroeven, en daar doen sommige importeurs ook lekker aan mee door hoge advies prijzen te geven.

500 Gram betekend eigenlijk alleen over het algemeen dat je meer schoten krijgt, dus geen grotere boeketten/uitwerking...en daarmee gaat dus ook de prijs aanzienlijk omhoog. Dit blokje duurt 40 seconden en heeft een matig tempo, de effecten zijn vrij snel weg en vrij monotoom, alleen de finale vind ik een ruime voldoende scoren..:bigsmile:

kingmokum

Banned
Je hebt groot gelijk hoor michel, dit blokje is bij lange na geen 75 euro waard... nieteens de helft zou ik eigenlijk willen zeggen. Kleine boeketjes, geen tempo, alleen de finale vind ik leuk, kan ik die niet los kopen :p

gr

Kobajo

FPM Filmer
Dat andere importeurs ook geen lagere prijzen hebben voor een Fan-Shaped of multishaped blok dat wisten we allemaal al, beetje zinloze info als je het mij vraagt (no offence)....Tevens is dat nog geen reden voor een winkelier om de prijzen omhoog te schroeven, en daar doen sommige importeurs ook lekker aan mee door hoge advies prijzen te geven.

Inderdaad als men al weet dat alle Fanshaped blokken aan de prijzige kant zijn, waarom daar dan nu weer een melding van maken.
Jammer dat er in elke post wordt gesproken over de prijs en niet over de kwaliteit van een product. Dat jij hem te duur vindt prima, maar om dan lukraak in elke post te gaan bepalen wat een product in jouw ogen moet gaan kosten is ook niet reeël. Pas als je weet wat het totale kosten plaatje is kan je daar over oordelen.
Waarschijnlijk liggen de productiekosten van de Fan shaped blokken een stuk hoger dan die van de "normale" cakes.

Kan niet wachten op je reacties over de producten Lesli vandaag, ben benieuwd wat dat in jouw ogen zou moeten kosten. Ik hoop niet de helft van de oorspronkelijke prijs want dan verdient de importeur er ook niks meer aan.:amuse:

Laatst bewerkt:

michel0911

Registered User
Ik zal straks eens rustig de produkten van Lesli gaan bekijken...je hoort het van me..

:)

Laatst bewerkt door een moderator:

PyroPlop32

Registered User
ik moest ook even lachen ja, erg grappig Kobajo :cool:

kostprijs voor de importeur is een stuk minder dan 37.50 euro.

lijkt wel een beetje of wij "teveel" zeiken over de prijs als kritische consument maar dat jij de importeurs ( die overigens meer dan genoeg verdienen ) een beetje wilt beschermen.

maar prijs/presatatie is erg ver te zoeken bij deze cake en daar gaat het toch uiteindelijk om ?
we kunnen moeilijk alle cakes kopen die er zijn, dan wilt men gewoon de beste spullen voor zo min mogelijk geld.

Ik vind de meeste cakes op de nl markt wel goed, veel beter als de belgische en duitse markt zelfs, alleen die prijzen zijn soms echt te gek voor woorden.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Het is niet beschermen maar het lijkt nu wel ineens mode om te roepen dat de prijs niet goed is. Deze cake zou ik ook niet kopen maar ik zie genoeg cakes die gewoon goed zijn kwa effect en dat de prijs er bij hoort (De Nederlandse markt gezien) maar dan is het weer niet goed. Dan vraag ik me af waar mensen beter vuurwerk hebben gezien voor een betere prijs want echt over een groot aantal cakes valt weinig te zeggen hoor.

Voor de herhaling! Iets is niet perse duur als jij of Piet het niet kan betalen. Dan is het voor jou teveel geld. Er word als we over de kwaliteit van een cake praten teveel gesproken over het geld wat iemand over heeft voor vuurwerk. Ik blijf van mening, vuurwerk is mooi/goed of niet mooi/goed daar heeft de prijs niks mee te maken. Maar doordat er wel zo gediscussieerd word lijkt het of de cakes slecht zijn en dat is vaak nit terecht.

Wij hoeven niemand te beschermen. Geen schietbedrijf maar ook geen importeur. Of ze nou recklame hier maken of niet. Dat is 1 van de afspraken; Wij dimmen niet in. We zijn eerlijk in onze mening en kritiek. En als de importeur daar niet tegen kan dan moeten ze geen recklame maken. Maar ik vind de mensen moeten niet de realiteit uit het oog verliezen.

Bert

Registered User
Ik vind dit persoonlijk best een mooie cake. Zou deze niet kopen om de prijs maar er zijn gewoon consumenten die toch altijd het duurste willen hebben wat er staat.

Vergeet niet dat wij als "freaks" heel anders kijken naar een cake he... iemand die toch maar "iets" koopt vind dit toch prachtig, als hij de grootste cake maar heeft.

skyrider

Registered User
Ik ga hem met plezier halen,Niet omdat het de duurste cake is,Of om het mooie labeltje,Maar puur omdat het voor mij een kwalitatieve cake is.

Ik vindt de inhoud van de tubes,Voor mijn maatstaven zeer goed te noemen,En ik keek uit naar een nieuwe 500 grams waaier van wolff,Dus het past prima in mijn plaatje.

-=guido=-

Registered User
ik vind de kleuren niet mooi. Dat is voor mij de belangrijkste reden om deze lekker te laten staan. (klinkt als een simpele reden, maar ik ben zelf ook niet echt ingewikkeld)

Quadriffis

Registered User
Qua steil lijkt deze cake op de New York, misschien een soort upgrade. Ik vroeg me af of deze boeketten ook vergelijkbaar zijn qua grootte? de hoogte is echt enorm.

Net als skyrider keek ik ook uit naar een mooie nieuwe 500grams waaier van wolf, maar deze cake is het voor mij net niet. Het oogt wat saai en te traag, van zo'n waaier verwacht ik toch meer geweld en iets bijzonders wat net die extra kick geeft.

@znpyro

Registered User
Qua steil lijkt deze cake op de New York, misschien een soort upgrade. Ik vroeg me af of deze boeketten ook vergelijkbaar zijn qua grootte? de hoogte is echt enorm.

Net als skyrider keek ik ook uit naar een mooie nieuwe 500grams waaier van wolf, maar deze cake is het voor mij net niet. Het oogt wat saai en te traag, van zo'n waaier verwacht ik toch meer geweld en iets bijzonders wat net die extra kick geeft.

er is in China een snelle versie gezien van deze. dat is absoluut 3 x niets... de cake is zo weg. mocht die op de markt komen dan waren er wel reacties gekomen als: te duur en te snel. nu is er bewust voor deze gekozen: klassiek en sjiek. elk boeket komt erg hoog en sterren blijven lang hangen. de eerste boeketten kunnen vergeleken worden emt de Dragsters die op de demo werd geschoten in 2008, erg groot dus. einde wordt wel lekker volle lucht en geweld!

Quadriffis

Registered User
Ik hoop hem nog live te mogen aanschouwen, misschien stel ik mijn mening dan nog bij. Met het oog op de New York en dan dat deze cake €10,- meer kost dan verwacht je ook meer...

nelisr

Registered User
Geen slechte cake maar niet echt bijzonder. Prijs blijft toch wel een nadeel bij een van-shape, zeker als deze niet echt bijzonder is.

Bovenaan