collectie's 2009-2010

flo-ris1

Registered User
beste pyro's

ik denk dat het onderhand wel weeris tijd word voor dit toppic niet? warschijnlijk zijn er al een aantal collecties ik zelf ga woensdag naar belgie ik zal het op foto zetten. en posten!

nou kom maar op met de foto's

Floris

messiertje

Registered User
hier isie dan :D

04112009847.jpg

grtzz:cool:

nitraat4life

Registered User
Sierpakket
Art nr: Z127
Effect: Cocktail party, Steel hawk, Superman, Silverdream, Rainbow, Happy time. wisselende effecten en kleuren.

z127640.jpg

messiertje

Registered User
dan zou hij 5 van die pakketten hebben. denk dat hij die als inpak doos heeft meegekregen

Neen , je kan deze nu ook afzonderlijk krijgen.
In de doos zitten er van elke pot 5 in.
Is geen inpakdoos want de naam van de potjes is "Z127" en dit staat ook op de doos. :)

grtzz:cool:

Grizmo Raizor

Registered User
Jongens, waarom niet gewoon alleen fotootjes plaatsen i.p.v telkens dit topic vervuilen met commentaar etc. Straks hebben we 10 pagina's met slechts 3 foto's. Wat mij betreft moet men een aparte thread (laten) aanmaken waar men dus kan reageren.

Tony

Administrator
Medewerker
Jongens, waarom niet gewoon alleen fotootjes plaatsen i.p.v telkens dit topic vervuilen met commentaar etc. Straks hebben we 10 pagina's met slechts 3 foto's. Wat mij betreft moet men een aparte thread (laten) aanmaken waar men dus kan reageren.

Die thread is gemaakt maar persoonlijk vind ik dat niks. Want dan moet ik switchen van de ene thread naar de andere thread om te zien waar ze het nou over hebben. Wat ze gewoon moeten doen is de foto's plaatsen en wil je daar commentaar op geven dan moet je de foto's gewoon quoten. Dan weten we precies waar over gesproken word.

flo-ris1

Registered User
Die thread is gemaakt maar persoonlijk vind ik dat niks. Want dan moet ik switchen van de ene thread naar de andere thread om te zien waar ze het nou over hebben. Wat ze gewoon moeten doen is de foto's plaatsen en wil je daar commentaar op geven dan moet je de foto's gewoon quoten. Dan weten we precies waar over gesproken word.

tony ik ben het volledig met je eens de heletijd terug naar dat anderen topic vind ik ook maar niks. quote het gewoon maar dat is goed genoeg!
weer ontopic graag;)

Raketbom

Registered User
Bij deze mijn voorlopige collectie! Afgelopen vrijdag ff naar Drutti (Lanaken) en Salon Roger (Maaseik) geweest. Ga nog 1x richting Drutti om de collectie compleet te maken. Vorig jaar zat ik in Afghanistan dus heb wat goed te maken. Ach ja 82 mm fosfor mortieren knallen daar om 12 uur had ook wel iets aparts. :bonk: Genoeg ge*** PICS!

Collectie!

100.000 Klapperrrr..

Liu Yang Thousend Crackers

En de Fenix Nitraattjes

Fenix 2

Wat ik ga aanschaffen:

* 1x B&W Multishock
* 1x Silver cracker 36 stuks
* 1x Chooet Centipide
* 1x Celebration 240 sh
* 2x Messier 16sh
* 1x Thundering Heaven 25 sh
* 1x Zena Light Year pijlenpakket
* 5x Widow Maker

Wat betreft de Silver Cracker zit ik nog over na te denken of ik die wel ga halen. Verder denk ik dat het hierbij blijft misschien nog wat kleine potten maar dat zie ik dan wel.

flo-ris1

Registered User
aah mooi 10 keer zink erbij haha mooie collectie NU al..
ik neem aan dat er nog wat bijkomt?

ik krijg mijn foto's maar niet op de computer geen normale camera in bereik..

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ja tuurlijk, er komen nog salutes/bsc's en la bomba's en dan natuurlijk nog het legale vuurwerk voor rond de 800 euro

en misschien komt er ook nog een sahara storm bij

Heren houden we de forum regels in gedachten? Ik zie weer een hoop spul voorbij komen wat niet hier op het forum thuis hoort.

Raketbom

Registered User
Update-tje van mijn zijde,

Before!

After!

Bij de collectie sinds vandaag:

*6x flash rockets van Thor
*4x zink 901
*2x Messier
*2x Batterij L101 (Da Vinci, Micheal Angelo)
*1x Thundering Heaven
*1x Vlindermat Traca

nathanchunkie

Registered User
Jullie collecties zijn echt woow!
Vergeleken met jullie heb ik gewoon een junior pakket :p

Uw winkelmandje

7 Shising cracker

1 Tolle lola 6 stuks

1 Big thunder

3 Grondbloemen

5 Aansteeklont

1 Sierpakket draagtas***

4 Babypijl fluit

2 Ultra bomb

2954.jpg

Gratis pot erbij;

3425.jpg

Wat ik nog over heb van vorig jaar;

666831vuurwerk....png

Laatst bewerkt:

Raketbom

Registered User
Update!

Oud:

Nieuw:

Gisteren ff naar belgie gereden om mijn collectie '09 aan te vullen.
- 1x Hallevcomet
- 1x Neptune
- 1x zink 901
- 1x Spanish Cracker
- 1x Multishock
- 1x Fenix Nitraat
- 1x Nitrate Cake
- 1x Silver Dragon
- 2x Flashing Diamond

Voorlopig is dit mijn Collectie, misschien dat ik nog wat vlinders haal en wat widow makers.

we52el

Registered User
mijn collectie voor 2009-2010 voorlopig dan:embarrest:

Bijlagen

• DSC00001.JPG
    DSC00001.JPG
    140,5 KB · Weergaven: 46
  • DSC00002.JPG
    DSC00002.JPG
    140,4 KB · Weergaven: 31
  • DSC00006.JPG
    DSC00006.JPG