Collectie Cryptonite 2013-2014

Cryptonite

Registered User
Hier moet ik het mee doen aankomende jaarwisseling!

14c8ec5.jpg

Eerst voorgenomen om niks te bestellen, maar dat lukte niet en uiteindelijk is dit het geworden. Nu het volgende probleem, de projectjes/finale verzinnen :huh:

De 4 Seasons en New Moon gaan in ieder geval los de lucht in, de rest kan in projectjes verwerkt worden.
Iemand van jullie nog inspiratie of suggesties voor leuke projectjes of een soort van palletfinale?

Bedankt en alvast een fijne jaarwisseling!

DarkSoul

Registered User
Leuk collectie hoor :smiling: Deze foto is beter dan die je mij even snel liet zien.
Grappig dat je bijna alles minstens twee keer hebt. Weinig dingen zijn enkel.

Misschien een idee om twee stuks Discoverer in V-shape op te laten volgen door de Vetjes? Klein projectje dus. Dan moet je die fontein uit de Vetjes slopen en overlappend doorlonten.
De Hitmen en Red Heat passen ook prima achter elkaar in een overlappend doorlont idee.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Voor iemand die dacht dat hij afgekickt was heb je toch nog even snel een partij gescoord. Puike verzameling.

Cryptonite

Registered User
Thanks iedereen! Ga me zeker niet vervelen morgen. Het eindprojectje zit inmiddels in elkaar en zal gefilmd worden, vanavond na het werk nog maar wat combo's maken en dan moet het goedkomen.

Bovenaan