Collectie 2012-2013 van jwtjuh

jwtjuh

Registered User
Zo hè hè, we zij compleet :tounge:

Foto deel 1 van de collectie:

68aJq.jpg

Foto deel 2 van de collectie:

5xaZJ.jpg

Foto deel 3 van de collectie:

pceVr.jpg

Welke op de volgende 2 foto's helaas in het niet vallen achteraf gezien, zijn de 2x Crocodile van de Diamond Collection Professional 750schots fluitbak (Schuurmans) onder de 4x Saturn Missile Battery fluitbakken van China Red

Foto deel 4 van de collectie + deel 1, 2 en 3 = Totale collectiefoto ingepakt

k6FnD.jpg

Foto deel 4 van de collectie + deel 1, 2 en 3 = Totale collectiefoto uitgepakt

7F0TL.jpg

Prettige jaarwisseling allemaal :happy:

Jwtjuh

jwtjuh

Registered User
nog projecten van plan dan?

Jazeker! Grootste project word m'n jaarlijkse knal/fluitproject, even gauw op een rijtje:

- 3x Disco Flash (flash light) (tegelijk) - met de hand
- 5x Silver Crack (fonteinen) (tegelijk) - met de hand
- 4x Comet Battery 300shots fluitbak (tegelijk)
- 2x Crocodile 750shots fluitbak (tegelijk)
- 1x 100.000 rol (met wat eigen rotjes ghehe)
- 3x Secret Salute in W-shape
- 4x Silver Salute (ze waren zo lief dat ik ze gewoon moest aaien :hehe!:)

jwtjuh

Registered User
Dat gaat een leuke film worden,mooie collectie,toffe jaarwisseling!

Dat denk ik ook wel! Dankjewel, jij ook een fijne jaarwisseling ;-)

Wat een waar spektakel moest worden draaide uit op de grootste teleurstelling van de avond.
Hierbij mijn knal/fluitproject van afgelopen jaarwisseling :huh:

De oorspronkelijke opzet:

- 3x Disco Flash
- 5x Silver Crack
- 4x Comet Battery 300shots (China Red)
- 2x Crocodile 750shots (Diamond - Schuurmans)
- 100.000 klapper (Broekhoff)
- 3x Secret Salute in W-Shape
- 4x Silver Salute (geaaid)

Alles was ook nog eens nat geregend, vandaar dat de Disco Flash en Silver Crack niet zo makkelijk aan gingen.

Volgend jaar beter!

Jwtjuh :smiling:

white thunder

Registered User
Aan je opzet lag het niet,en dan nog zoow lompe l.l,die dr doorheen rijd.En ook het weer was niet top,jij heb je best gedaan,je had gewoon wat pech die avond.Gelukkig komen dr nog meer jaarwisselingen,en dan zal het wel goed gaan:smiling:

jwtjuh

Registered User
Aan je opzet lag het niet,en dan nog zoow lompe l.l,die dr doorheen rijd.En ook het weer was niet top,jij heb je best gedaan,je had gewoon wat pech die avond.Gelukkig komen dr nog meer jaarwisselingen,en dan zal het wel goed gaan:smiling:

Bedankt voor je reactie, ik had inderdaad gewoon pech...
Maar reacties als deze geven me weer de drive om komende jaarwisseling(en) weer net zo m'n best te doen! :smiling:

smilli

FPM Filmer
Vind het nog steeds een leuk project hoor, vind alleen jammer dat de fluitbakken nog zo lang staan te schieten.

jwtjuh

Registered User
Vind het nog steeds een leuk project hoor, vind alleen jammer dat de fluitbakken nog zo lang staan te schieten.

Ja inderdaad, dat was dus ook totaal niet de bedoeling...
Ook al zeg ik het zelf, ik had het aardig strak in elkaar geknutseld.
Ben er denk ik wel 4 uur aan bezig geweest.

Hier nog even gauw een tekeningetje in Paint van hoe het had moeten gaan:

(openen in een nieuw tabblad om de tekst te kunnen lezen)

6XuJO.png

Laatst bewerkt:

Sweet Laker

Registered User
De opzet ziet er prima doordacht uit, het is; zoals eerder al gezegd, jammer dat het regende en dat de fonteinen door de wind zo'n verspreiding hadden dat de overige cakes ook al zoiets hadden van "Gas erop", waardoor uiteindelijk die fluiters dus wat langer door gingen.

Jammer van die scooter, wellicht leerpunt voor volgend jaar om een andere locatie te vinden om het op te zetten (al is het maar meer richting de hoek van de straat (afhankelijk van de mogelijkheden in de buurt).

Zou het dan ook zeker niet als 'faal'project zien maar als leerproject. Eind van het jaar weer een nieuwe kans, hopelijk met minder wind en geen regen!

GMP82

Zilveren Member
Mja, tis wel openbare weg, dus hij mag daar gewoon rijden, neemt weliswaar niet weg, dat ie er ook omheen had kunnen gaan, dus in zoverre wel "lomp".

Dat schemtatisch overzichtje is wel erg leuk gedaan overigens :)

En buiten dat het niet helemaal ging zoals gewenst, toch een leuk project en volgend jaar beter!

jwtjuh

Registered User
De opzet ziet er prima doordacht uit, het is; zoals eerder al gezegd, jammer dat het regende en dat de fonteinen door de wind zo'n verspreiding hadden dat de overige cakes ook al zoiets hadden van "Gas erop", waardoor uiteindelijk die fluiters dus wat langer door gingen.

Jammer van die scooter, wellicht leerpunt voor volgend jaar om een andere locatie te vinden om het op te zetten (al is het maar meer richting de hoek van de straat (afhankelijk van de mogelijkheden in de buurt).

Zou het dan ook zeker niet als 'faal'project zien maar als leerproject. Eind van het jaar weer een nieuwe kans, hopelijk met minder wind en geen regen!

Ja, de fonteinen hadden inderdaad ook een stuk verder weg van de rest gemoeten misschien...
Volgend jaar ga ik zeker niet weer dezelfde locatie gebruiken (als ik weer een soortgelijk project in elkaar ga knutselen).
Inderdaad, minder wind en regen scheelt al een hoop stress + nadelen. Laten we het hopen! :smiling:

Bovenaan