Close-Up beelden vuurwerkshow

Jeff

Registered User
Een paar jaar geleden heb ik een filmpje gezien van een buitelandse vuurwerkshow (Italië, Valencia, Malta, iets in die richting) waarbij de filmers zowat onder het vuurwerk zaten! Dacht te menen dat het gefilmd werd door FPM.

Iemand enig idee waar ik het filmpje kan vinden?

Laatst bewerkt:

Jeff

Registered User
Ik weet niet zeker of dit hem is. Dacht dat ze dusdanig dichtbij stonden dat je het hele schietveld duidelijk kon zien. Maar deze is ook wel bruut hoor!

Bedankt voor het zoeken!

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik weet niet zeker of dit hem is. Dacht dat het nog dichterbij was. Deze is ook wel bruut hoor!

Bedankt voor het zoeken!

Ik denkt dat jij de film zoekt van symposium in valencia. Deze is gefilmt vanaf een balkon omdat het regende. Daar zie je echt het vuurwerk heel dichtbij.

Ik kan alleen de link niet zo gauw vinden...:push:

Jeff

Registered User
Het was vanaf de grond geflimd. Ik dacht dat het exclusief was voor FPM. Geen publiek dus, maar een soort VIP-uitnodiging speciaal voor FPM.

ik meen dat het al weer een paar jaar geleden is dat ik deze heb gezien

Roeland FPM

FPM Filmer
Ik denkt dat jij de film zoekt van symposium in valencia. Deze is gefilmt vanaf een balkon omdat het regende. Daar zie je echt het vuurwerk heel dichtbij.

Ik kan alleen de link niet zo gauw vinden...:push:

Bedoel je deze Vonkie en/of Jeff?:nuts: Iets doorspoelen dan kom je bij de show zelf.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Was het niet de show in Albaida door Zamorano Caballer ?
Of de demo van Pyroart (?) van heel lang geleden ?

looneytunie

Registered User
Ik weet welk filmpje je bedoelt. Er werd niet gefilmd van de kant van het publiek maar vanaf de andere kant. Onder een brug of in bosjes ofzo.

Geen Nl show dat weet ik wel :smile:

Son-T

Registered User
Was het niet de show waar Toon achter een muurtje aan het filmen was??
Waar de bommen toch wel erg dichtbij waren?:idea:

Bovenaan