Chinese New Year 2012

Moontan

Moderator
Medewerker
Chinese New Year 2012 Hawaii
The Start of the New Years in China Town!!! Every year the Tradition of Lion dancing and Tons of Firecrackers!!!

Moontan

Moderator
Medewerker
16 Strands of fireworks.....absolutely crazy! the old guy was nutts for walking up there to light the last one. so much smoke and fireworks were flying all over the place. got hit in the neck and kris got hit under the eye.

Moontan

Moderator
Medewerker
Auckland 2012 Chinese New Year fireworks
Last 6 minutes of the 2012 Chinese New Year fireworks display at the Telstraclear pacific stadium in Auckland, 21/01/2012

Moontan

Moderator
Medewerker
prachtige beelden uit Shanghai:

Fireworks being set off on every street in Shanghai on Chinese New Year's Eve. Like being in a war zone...

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nog wat films!

World to ring in 2012 with spectacular fireworks 2012

Geen vuurwerk, wel gaaf!
The year of the dragon

gietjo

Registered User
Een film gevonden en een stukje opbouw van de show van Hong Kong.
We verstaan er geen kloot van maar er is een stukje dat ie gebaard wat er gebeurd. Dat snappen we dus ALLEMAAL.
Ik heb nog nooit zoveel buizen en shells bij elkaar gezien. Containers vol. Na 4.00 zie je andere vuurwerk dingen

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Oeii een primeurtje! De Show van eergisteren in Nanning. Ik hoop dat Tony en de rest betere beelden mee terug nemen! Kijk en geniet!

sprinkhaan

Registered User
Als ik die filmpjes allemaal zit te kijken krijg ik het gevoel dat ik oud en nieuw heb gemist.........zo das een ********* gevoel!!!!!!!!!

Bovenaan