Castro (Lecce) Italy - Maria SS. Annunziata 2013

carlo

FPM Kalender Beheer
Castro fireworks festival for Maria SS. Annunziata 2013

wednesday 24th April 2013 at 21.00:

Zio Piro by Gianni Vaccalluzzo from Belpasso (Catania)
Pannella brothers from Ponte (Benevento)
Pirotecnica San Severo by Giacomo Del Vicario from San Severo (Foggia)
Luigi Di Matteo from Sant'Antimo (Naples)
Bartolomeo Bruscella from Modugno (Bari)

file.php

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Full shows:

Bruscella:

Di Matteo:

Zio Piro:

Pannella:

Del Vicario:

Thanks to Pyro David for the movies!

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Wat een ontzettend zieke show van Zio Piro Vaccalluzzo:lub:, de shows zijn zeker allemaal het kijken waard maar Zio Piro is een must watch!

tronetti

Registered User
Hierbij nog de uitslag van deze competitie;

1 Zio Piro Vaccalluzzo
2 Del Vicario
3 Bruscella
4 Di Matteo
5 Pannella

Gianni Vaccalluzzo heeft inderdaad een prachtige show neergezet, maar dat ze een eerste plaats kregen, was voor veel Italianen niet te verteren.
Onderdelen waar punten voor verkregen worden zijn o.a.
-beste bombe da tiro
-beste opening
-beste fermata
-beste finale.
Vaccalluzzo heeft geen bombe da tiro verschoten. Ondanks dat hebben ze wel een show neegezet met een hoog tempo en prachtige producten.
Jammer dat Pannella een laatste plaats heeft gekregen. Er zaten wel wat foutjes in hun show, maar vond'm stukken beter dan bv. Bruscella en Di Matteo. Pannella had veel nieuwe show-elementen, en schoot allemaal eigen materiaal, met als afsluiter een prachtige zilveren finale.
De opening van Bruscella vond ik tegenvallen, en wat langdradig met de candle's met de polypbommetjes erboven, ook hebben ze erg veel Chinees materiaal gebruikt. Het tempo was ook wat aan de lage kant.
Misschien had ik van Di Matteo te hoge verwachtingen, een kopie van voorgaande shows, en weinig originaliteit, sommige thema's werden wat makkelijk en onlogisch geschoten. Denk dat ze daarom ook een 4e plaats hebben gekregen. Jammer, en een gemiste kans.
De show van Del Vicario had wel een hoog niveau, en deze jongens worden steeds beter!
Hoog tempo en prachtige producten. Als ik kijk naar bovenstaande criteria hebben ze voor mij een eerste plaats verdient! Mijn persoonlijke uitslag;
1 Del Vicario
2 Zio Piro Vaccalluzzo
3 Pannella
4 Di Matteo
5 Bruscella

Bovenaan