Cameo's Pyro Party 2008 [Vimeo]

Cameo

Registered User
Zoals jullie van mij gewend zijn heb ik ook dit jaar een compilatie van aardige momenten gemaakt van mijn oudejaarsdag. Er is weer veel vastgelegd (ruim 2,5 uur), waarvan jullie een uitgebreidere (ongeknipte) selectie terug zullen zien op de Museum DVD 2009.

Naast de gescoorde artikelen zien jullie mijn "10 uur moment", een paar foto's van de strooptocht en tenslotte videomateriaal van de oudejaarsavond/nacht zelf.

Door tijdgebrek kon ik er niet helemaal van maken wat ik oorspronkelijk van plan was. Ik stel mij echter elk jaar 15 januari als deadline, zodat de AVP'ers het filmpje ook nog even kunnen zien. Het filmpje is in HD en wordt dus het beste gehost op Vimeo. Veel kijkplezier!

Groetjes,
Cameo

GMP82

Zilveren Member
Leuke compilatie! Laat je vooral niet tegenhouden om voor de die-hards een versie te maken die 100% naar je zin is hoor ;-)

Er zitten een aantal aardig fanatieke fonteintjes in die kindershow (vooral rechtsonder).
Weet je welke dit waren?

(Verder commentaar wordt later ge-edit :p moet als een haas naar mn werk ;p )

EDIT
Heerlijke partij vuurwerk, jullie hebben je goed vermaakt!!
geniaal dat einde, ultiema manier om de opgedane kruitstress te handlen ;-)

Laatst bewerkt:

weco1

Registered User
Je maakt er elk jaar weer iets moois van!
Mooie compilatie, zit toch wel weer wat tijd in hé! :amuse:

weco1

Tony

Administrator
Medewerker
Bedankt voor het delen!
De dvd gaat ik op zeker bestellen. Ik heb echt genoten van de vorige editie. Oud en nieuw zoals het hoort.

KoenL

Registered User
Prachtige film met hoge kwaliteit vuurwerk en hele goede beeldkwaliteit. Lekker weg dromen en weer terug denken aan de dagen van het jaar. Het is 'pas' 16 dagen geleden, maar het is toch weer een heerlijk gevoel!

Laatste beelden zijn het mooiste, toont duidelijk aan dat wanneer mannen vuurwerk zien, ze net als een kind in een snoepwinkel worden!!! Geweldig!

Poziloc

FPM Hangouderen
Ziet er weer erg goed uit!
P.s. ik wist niet dat Edgar zo goed ratelbandje(touwtje) kon springen:laugh:

Monsterking

Registered User
Gave film man, lekkere compilatie, leuke foto's. Je had een leuke oud en nieuw als ik dat zo mag geloven aan der hand van het filmpje.

En om die einde lag ik wel even in een deuk hoor haha, matje springen :nuts:

Cameo

Registered User
Ziet er weer erg goed uit!
P.s. ik wist niet dat Edgar zo goed ratelbandje(touwtje) kon springen:laugh:
Haha, dat wisten wij ook niet. Goed dat ik mijn cam op scherp had toen ie deze actie spontaan begon uit te voeren :laugh:

@Thunderboy
Het stukje met de slideshow en Enya-muziek (Winter came) had ik expres ingelast als "rustpunt". Anders dendert de muziek door van het een naar het ander. Daarna komt het tempo inderdaad weer terug met de oudejaarsavondbeelden.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties! :cool:

Cameo

joszie

Zilveren Member
HAha briljant einde! verder mooie beelden, kan wel zien dat je weer een goede jaarwisseling hebt gehad Cameo.
Super!

Thomaaa

Registered User
geweldig! Echt werkelijk prachtig. Wat een collectie, wat een spektakel. Zeer mooi gefilmd, alles is haar scherp. Echt heel mooi allemaal. Ben benieuwd naar de DVD!

Bovenaan