Zouden we het echt gaan meemaken? Ring-effecten?
Wordt al jaren geroepen dat dat "niet kan" zonder sferische bombettes te gebruiken ipv cylindrische..
(En ik dacht dat parachuutjes ook niet meer mochten??!)
Nieuw in de collectie, een MEGA compound box, de grootste box in de Benelux! Een cakebox met een professionele uitstraling en hoge kwaliteit effecten. Zo groot als een pallet, maar liefst 65 KG en voorzien van 9KG kruit!
Ik vraag mij vooral af hoe Cafferata dit ziet? {en de overheid.......} Dit moet je dus minimaal met zijn 3en ophalen, verdeeld over 3 auto's, en op 3 locaties bewaren.
Of heeft iemand hier een andere kijk op?
Jammer dat de video het hier niet doet. Had er graag mee wakker geworden vandaag.Je kan zeggen wat je wilt maar de finale was grandioos! Echt een dikke pluim voor Cafferata. Ook leuk om te zien dat Cafferata dit jaar eens nieuwe producten schiet op de demo en hier zaten toch wel een paar producten tussen die zeer interessant zijn. Maar dat is voor latere zorg het draait nu allemaal om de finale dus hier mijn film.
Jammer dat de video het hier niet doet. Had er graag mee wakker geworden vandaag.![]()
Ik vind vlammen of lazerstralen normaal gesproken zeer irritant als dit door het vuurwerk heen word gebruikt, maar de vlammen (het systeem) wat cafferata elk jaar gebruikt vind ik zeer gaaf en past ook bij deze mini pyromusical.
Volgens mij heb ik die fontein langs zien komen tijdens een van de vele livestreams.... Iemand een naam want fonteinen zijn altijd fijn en zeker als het fatsoenlijk presterende zijn. :grin:fontein was echt mooi idd ! en die spinning cake poeee die was ook wel goed zeg.
Thanks voor je film recemonster en gezellie je gister even gesproken te hebben![]()