Burgio Pasqua 2014 (Italie) Zio Piro \ Vaccalluzzo

RedBaron

Registered User
Hieronder een video van Zio Piro uit de Vaccalluzzo familie. De show zelf is een 9 minuten lang genieten van mooi materiaal. De opening van deze show is groots met gigantisch veel singleshots. kortom genieten geblazen! :happy:

Dennis010

Registered User
Wat een heerlijke show zeg. Daar zitten een bult singleshots in. :lub:
Deze firma schiet ook op Festa del Soccorso. Als ze daar ook zoiets neerzetten, ben ik een blij mensch !

tronetti

Registered User
Hier dan nog de show van Bruscella:

Groter van opzet, alleen de kwaliteit van het materiaal is wat minder.
Laatste bombe da tiro : Triplice Stutata, een zwaar bakbeest, die deze keer wél goed gaat! Super!
Nog een leuk wapenfeit; volgens mij de eerste keer een meerslag met 14!! controbombe, wat
door de enthousiaste Italianen luid wordt toegejuicht. De uitwerking van de individuele controbombe is niet altijd even goed, maar dat mag de pret niet drukken. Ook een aantal grote spherische shells mislukken.

Offtopic; nog steeds worden deze shows geschoten bij een brug/nieuwe aansluiting, die waarschijnlijk wel nooit af zal komen. Elk jaar wordt er weer subsidie aangevraagd voor dit project, waarbij zo'n 70% in de zakken van de maffia verdwijnt, die dit project als een lekkere melkkoe ziet.

RedBaron

Registered User
Nog een leuk wapenfeit; volgens mij de eerste keer een meerslag met 14!! controbombe, wat
door de enthousiaste Italianen luid wordt toegejuicht.

Ik heb hem ook gezien ja in de show van Bruscella! dan zit je stiekem toch mee te tellen net als die Italianen! Geweldig! Verder ook een super show trouwens die van Bruscella! grootste wat ik meen ik gezien heb toen in Rotello was van Di Candia met 10 Controbombe's als ik me het goed herinner.

shinji

Moderator
Medewerker
Vorig jaar heb ik in Alberobello de 14 controbomba van Bruscella voor het eerst gezien, zo gaaf om mee te tellen, helaas redde die het net niet, maar dat zijn toch de krentjes in de pap waar je naar op zoek bent, geweldig.

smilli

FPM Filmer
Haha krankzinnige show van Vaccalluzzo, genieten!
Toch geniet ik nog meer van Bruscella met zijn paal slingeren en tre per tre schieten van sferische stutatas:lub:

tronetti

Registered User
grootste wat ik meen ik gezien heb toen in Rotello was van Di Candia met 10 Controbombe's als ik me het goed herinner.

Je hebt groter gezien hoor....de fermata die daarna volgde had er 12.

@ Rick; De fermata in Alberobello bevatte ook 13 controbombe.
Zover ik weet is er eerder nog geen 14 controbombe verschoten.

Het is natuurlijk geweldig om te zien, en het geeft een kick...ook voor de schieters als hij volgens boekje gaat.
Nadeel is dat deze van klein kaliber zijn, en daardoor vaak niet zo mooi opengaan.
Persoonlijk zie ik ze het liefste met zo'n 6 tot 8 controbombe. Ze kunnen ze dan schieten in een groter kaliber, waardoor ze beter opengaan en het effect beter zichtbaar is. Zeker Di Candia is hier goed in, en schiet ze op een chique manier door de vertraging wat langer te maken waardoor elke bom geheel tot z'n recht komt.

RedBaron

Registered User
Je hebt groter gezien hoor....de fermata die daarna volgde had er 12.

@ Rick; De fermata in Alberobello bevatte ook 13 controbombe.
Zover ik weet is er eerder nog geen 14 controbombe verschoten.

Het is natuurlijk geweldig om te zien, en het geeft een kick...ook voor de schieters als hij volgens boekje gaat.
Nadeel is dat deze van klein kaliber zijn, en daardoor vaak niet zo mooi opengaan.
Persoonlijk zie ik ze het liefste met zo'n 6 tot 8 controbombe. Ze kunnen ze dan schieten in een groter kaliber, waardoor ze beter opengaan en het effect beter zichtbaar is. Zeker Di Candia is hier goed in, en schiet ze op een chique manier door de vertraging wat langer te maken waardoor elke bom geheel tot z'n recht komt.

ik heb de video nog eens bekeken (geweeeeldige show was het!) en inderdaad na de ene met 10 was er een te zien die er 12 had.. die raakte echter wel de grond... Ook die bijzondere farfalle goldblinker vond ik toen heel erg mooi.

dominique

Registered User
Vorig jaar heb ik in Alberobello de 14 controbomba van Bruscella voor het eerst gezien, zo gaaf om mee te tellen, helaas redde die het net niet, maar dat zijn toch de krentjes in de pap waar je naar op zoek bent, geweldig.

Dat valt me nu toch wel wat tegen van jou Rieck dat jij nog niet eens zonder fouten tot 14 kan tellen, maar anderzijds heb jij hem wel live gezien en dat kan niet iedereen zeggen.

Bovenaan