Bruiloftsvuurwerk Maastricht 07-06-2014

pyrogrammer

Registered User
Zaterdag 7 juni 2014 vond er een vuurwerkshow plaats ter ere van een huwelijk @ Kasteel Hoogenweerth in Maastricht.

Het beloofde een zéér warme dag te worden, en dat werd het ook! Een zeer warme en uitputtende dag. Maar 1 ding maakte alles goed, een bruid in tranen na een geweldige vuurwerkshow. Daar doe je het voor als liefhebber!

Om half 1 kwamen we aan op de locatie. Een sjieke bedoeling daar met een hoop goedgeklede mensen. Op de locatie kwam je niet zomaar, een grote poort hield de buitenstaanders op afstand. De bus met uitgenodigde gasten kwam aan in Maastricht, en mocht ons niet zien. Dit is altijd spannend!
We begonnen met uitpakken van het vuurwerk. De producten werden uitgestald en voorzien van ontstekers. Onze teamleider plaatste alles volgens planning op een rijtje, en werd later op het veld (in een stikkende zon) gezet. Het lange aansluiten kon beginnen.
De nodige pauzes werden vrijwel direct al ingelast haha.
Zwetende handen, doorweekte t-shirts en ook nog de lastige Scotchlocks om te verbinden.
Gelukkig hadden we voldoende drinken op voorraad.

Smiddags ging alles op schema en de storingen vielen mee. Zo'n 100 single shots en dik 50 cakes werden aangesloten op de bekende Explo Schietkastjes.

In de avond maakten we ook de laatste lijnen klaar en legden we nog wat zeilen voor de vallende rotzooi. De buien bleven gelukkig uit.
Het testen en checken kon beginnen, en natuurlijk het wachten.

De muziek werd getest en mijn camera's klaargezet. Het publiek kwam eraan.

Het sein werd gegeven en de show begon.
De show was heerlijk rustig en perfect voor een bruiloft. Een hele mooie opbouw van rustig naar een knallende finale met volle boeketten. De muziekkeuze was zoals het huwelijkspaar wilde en moet zeggen dat het een prima smaak is.

Het was een lange zware dag, maar het eindigt met vuurwerk!

Kijk voor de film op http://www.ivoherben.nl/alle-albums/!/oa/7098024/mode/detail/

Geniet ervan

D

Deleted member 17038

Guest
De site waar het filmpje nu op staat laad voor geen meter... Kan niet alleen het vuurwerkgedeelte op je youtube worden gezet?

5pyroman5

Registered User
Probleem is dat youtube de muziek blokkeert. Vandaar dat het op deze manier online gezet is.
Heb overigens hier geen probleem met het inladen van de film.

pyrogrammer

Registered User
Vimeo heb ik inderdaad een tijd gehad, maar is me simpelweg te duur voor het geen wat ik ermee doe.
Ik heb nu gekozen voor mijn eigen website en het Youtube Kanaal. Omdat youtube inderdaad de muziek blokkeert, zet ik alle andere films hierop. Anihalas... gebruik je wifi of directe kabel? Ik heb soms lange laadtijd met wifi, voor de rest heb ik nog geen opmerkingen gehoord van lange laadtijd. Heb juist positief commentaar gekregen.

makkelijkste voor mij is nu ook dat ik een eigen website heb, en er meer mee kan dan met Vimeo of dergelijke.

hutter

Registered User
Vimeo heb ik inderdaad een tijd gehad, maar is me simpelweg te duur voor het geen wat ik ermee doe.
Ik heb nu gekozen voor mijn eigen website en het Youtube Kanaal. Omdat youtube inderdaad de muziek blokkeert, zet ik alle andere films hierop. Anihalas... gebruik je wifi of directe kabel? Ik heb soms lange laadtijd met wifi, voor de rest heb ik nog geen opmerkingen gehoord van lange laadtijd. Heb juist positief commentaar gekregen.

makkelijkste voor mij is nu ook dat ik een eigen website heb, en er meer mee kan dan met Vimeo of dergelijke.

Bij mij loopt ook alles traag

pyrogrammer

Registered User
Ik heb eens gezocht, maar kan zijn omdat het een Flash website is. Alsnog heb ik nog steeds geen problemen hiermee.
Vind het raar, maar hopelijk is het toch te volgen.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik gebruik wel wifi, aan het begin laad het prima in, maar als ik de opbouw wil skippen naar het begin blijft de video hangen en vervolgens is het 1-3 sec kijken en bufferen. Gaat overigens al wel sneller dan gister.

Bovenaan