Dikke Mine met kikkuh fluit van Brothers Diamond Mine
Tony Administrator Medewerker 19 augustus 2012 #1 Dikke Mine met kikkuh fluit van Brothers Diamond Mine
M mauricio84 Registered User 20 augustus 2012 #3 kunnen dit soort produkten met de nieuwe ce regels ook op de nederlandse markt verschijnen?
K kingmokum Banned 21 augustus 2012 #4 Brothers heeft een amerikaanse en een (correctie) europese tak. Volgens mij word deze niet in europa geleverd. Laatst bewerkt: 21 augustus 2012
Brothers heeft een amerikaanse en een (correctie) europese tak. Volgens mij word deze niet in europa geleverd.
Tony Administrator Medewerker 21 augustus 2012 #5 kingmokum zei: Brothers heeft een amerikaanse en een nederlandse tak. Volgens mij word deze niet in europa geleverd. Klik om te vergroten... Brothers een NL tak? Nog nooit van gehoord.
kingmokum zei: Brothers heeft een amerikaanse en een nederlandse tak. Volgens mij word deze niet in europa geleverd. Klik om te vergroten... Brothers een NL tak? Nog nooit van gehoord.
K kingmokum Banned 21 augustus 2012 #6 Correctie.... Europese tak bedoelde ik! Zal wel last hebben van de warmte :lub: