Breda 20-10-2011

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Donderdag 20 Oktober 2011 Kermis vuurwerk te Breda.
de kermis staat er van 15 t./m 23 oktober 2011

plaats : Breda
Provincie : Brabant
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : nabij het kermis terrein
tijd : omstreeks 21.30 uur

webinfo : www.kermiskorting.nl

tn_zzz_activiteit_1.png

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zit je dan met je goede gedrag in de trein van den-haag richting breda..... krijg je ineens het bericht dat je terug gaat omdat er een ongeluk is gebeurt.... Jammer geen showtje dus vanavond voor mij.

Gr stefan

bridge

Bronzen Member
Gisteren een supervette consushow gezien. Blazen blazen blazen en vaak heel goeie kwaliteit boeketten. Opvallend was dat andere freaks en ik allen opmerkten dat vele boeketten veel hoger waren dan normaal in consupotten.

Na Leerdam dit jaar was dit de beste consushow die ik ooit heb gezien. wie schoot weet ik niet zeker, maar mogelijk Hayo.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Mooi om te horen dat jij een goede show daar hebt gezien :)

Toevallig nog een film gemaakt ?

Thanks Gr stefan

Chrissie81

Registered User
Lekker showtje voor Bredase begrippen ja! Beste van de laatste 10 jaar!!! Boeketten gingen inderdaad goed hoog brug voor consupotjes, zeker 40/50 meter.

Z@P

Registered User
Heerlijk showtje man, petje af voor de schieters!

Vooral op het einde heftig, wie weet welke cake dat was die fanshape schoot met crackling mine en flinke boetten in de lucht met palmen zoals die van de panterr en een showtime cake heeft.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Heerlijk showtje man, petje af voor de schieters!

Vooral op het einde heftig, wie weet welke cake dat was die fanshape schoot met crackling mine en flinke boetten in de lucht met palmen zoals die van de panterr en een showtime cake heeft.

ik heb in ieder geval 2 keer de monster jam gezien, dacht ik. Mss bedoel je die.

De MonsterJam heeft geen crackling mines.
Het vervelende is dat er gewoon niet 1 film van dit vuurwerk te vinden is.

Z@P

Registered User
Ik heb wel een klein stuk met mn telefoon gefilmd die zal ik wel even online zetten. Helaas staan de cakes die ik heerl graag in mn collectie zou willen hebben daar niet op.
Wat een mooi blok was dat met die fanshape crackling mines en giga palmen.
Weet niet we er schoot misschien dat zij meer info over de cakes kunnen geven

Finale was ook echt heerlijk gas geven!!

Bovenaan