Boozebelly 2013-2014

boozebelly

Registered User
Na lang wikken en wegen is dit het uiteindelijk geworden voor mij :smiling:

- http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/23788

+6x de knalbak http://www.freakpyromaniacs.com/forum/royal-fireworks/41716-super-64-a.html die niet in de database staat.

Het Bonfireworks en een deel Royal komt voor half geld uit de uitverkoop en de rest heb ik met een mooie korting kunnen regelen bij Kuiper Koekange. Bij het afhalen komen er nog een paar Pangu cakes bij maar welke dat worden hangt af van hoe dat allemaal presteert komend weekend.

Verder heb ik thuis aan cakes nog staan van vorig jaar:

1x X46 (Cafferata)
1x Brandewijntje (Marijn)
1x Heksenketel (Marijn)
1x Tears Of Beauty (Royal)
1x Falcon (Rubro)
1x Thunder Salute (Rubro)
1x Gold Rush (Vuurwerkvisie)
En de wereld aan knaltollen, single shots en weet ik wat voor klein stookvoer nog meer.

Foto's volgen zaterdag de 28e en filmpjes in het nieuwe jaar!

Vragen en/of opmerkingen zijn welkom en mocht u niks te melden hebben, dan wens ik u alvast een verdomd fijne kerst en een nog fijner oud & nieuw toe. Proost mensen!

joszie

Zilveren Member
potjandrie. Dat is wederom een mooi lijstje dat hier voorbij komt.
ik wens u fijne kerstdagen en veel stookplezier de 31e!

passion fruit

Registered User
Een hele fijne lijst hoor boozebelly. Ik ben jaloers op jouw Warrior Collection, Loki C. die niet uit NL komen maar wel hele mooie producten zijn. :lub: Verder ook de andere toppers in the making van dit jaar zoals 3x New Moon, King Cobra, Splitonium en Pamela. :surprised:
Valt me op dat je geen cakebox in de collectie hebt zitten. Is dit een bewuste keuze?
Volgens mij vind jij het leuker om cakes bij elkaar te zoeken en ze te combineren i.p.v. een klant en klare cakebox klopt dat? :hehe!:

D

Deleted member 17038

Guest
Ha ook zo'n mooie lijst zonder dozen! Fijne collectie bij elkaar gezocht zeg.
Jij ook een fijne jaarwisseling en pettige dagen!

boozebelly

Registered User
Thanks Passion fruit & Anihalas! Die Warrior cakes waren flink in de aanbieding dus die heb ik maar meegenomen om eens te proberen. Ik heb de blue peony, crackling willow en purple with green strobe meegenomen. Hetzelfde geldt voor de Loki C. En inderdaad geen doorlontbox. Ik had graag de Golden Power gehad, maar je moet nou eenmaal keuzes maken en ik denk dat ik hier zelf wel een mooie show van in elkaar kan prutsen :smiling: Hoe die show er precies uit komt te zien moet ik trouwens nog even bekijken.

ThunderBall

Registered User
Ook al weer zo'n lekkere/dikke lijst:lub:, de Golden Power had ik ook eigenlijk na de demo in Koekange wel willen hebben maar toen was mijn budget al weg :hehe!:, veel plezier gewenst op de avond der avonden waar van je wist dat ie zou komen.

boozebelly

Registered User
Thanks mannen! Ik heb vernomen dat de Falcon Rockets helaas niet leverbaar zijn bij mijn dealer en daarvoor heb ik nu de Trailmaker pijlen van Wolff in de plaats gekregen. Jammer aangezien ik die Falcon rockets er op jouw filmpjes goed uit vond zien Eddy en ik had ze dan ook graag zelf eens geschoten, maar goed... Dan maar even wat anders proberen dus :)

Laatst bewerkt:

boozebelly

Registered User
Ik kon het niet laten om deze te laten staan, dus die zijn er nog bijgekomen :smiling:

De rest van de foto's volgen later zodra ik de oplader van mijn camera weer heb gevonden...

boozebelly

Registered User
Thanks Booomy. Hij gaat gefilmd worden ;) Ik heb er wel Pangu cakes voor moeten schrappen maar aangezien ik al genoeg losse cakes heb en weinig waaiers ging ik toch maar voor de Horizon of Holland. Ik zet de New Moon's er direct achter als finale.

Booomy

Registered User
Thanks Booomy. Hij gaat gefilmd worden ;) Ik heb er wel Pangu cakes voor moeten schrappen maar aangezien ik al genoeg losse cakes heb en weinig waaiers ging ik toch maar voor de Horizon of Holland. Ik zet de New Moon's er direct achter als finale.
Dat klinkt al een heerlijke combi. Ben ook benieuwd naar de New Moon de ik hou je filmpjes in de gaten. Fijne jaar wisseling!!

Bovenaan