Boodschappenlijst 13/14

Pancake77

Registered User
Inmiddels ben ik er wel zo ongeveer klaar mee, gedeelte moet nog besteld worden.
Zeer lastig om knopen door te hakken om niet al het mooie nieuwe spul te nemen wat voorbij komt, maar dan zou ik minimaal 5k kwijt zijn ben ik bang.
Dus ik ga het doen met restspul van afgelopen jaar en gerichte aankopen om een show te bouwen.

Show heb ik al voor een 90% voorbereid qua planning etc, dus dat gaat weer goed komen.:lub:

Shoppinglist 13/14

Heel misschien komen er nog aanvullingen bij als er iets op mijn pad komt.

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Ook weer iemand met een berg salute cakes, en ik geef je groot gelijk ! Tot nu heeft deze cake geen gelijke gevonden (ik hoop van harte dat dit wel gebeurt :hehe!: ) Mooie lijst hoor!

GMP82

Zilveren Member
machtige lijst hoor...

die 6 (x2) titanium vulcano's, zijn die voor jouw versie van een waterval-project? :lub:

D

Deleted member 17038

Guest
Mooie lijst! Veel herriemakers zie ik er bij staan helemaal top! Maar de flying dutchman en de zensation box hoe ben je daar zo bij gekomen?

Pancake77

Registered User
haha ja dat zijn 2 verdwaalde bakken, de zensation had ik van vorig jaar nog staan, zoals meerdere cakes.

@gmp ik had zoiets wel in gedachten, benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Trouwens bij TP folie 6/1 a € 24,95 te krijgen.

Pancake77

Registered User
Zoals ik al aangaf als er iets op mijn pad komt wat ik niet kan laten liggen dan...

Toevoeging:
Garden of Eden
Golden Power
New Moon

Me is happy :hehe!:

passion fruit

Registered User
Zo dan! Pancake gaat weer lekker los. Vette lijst hoor. Goeie aanbieding heb je gekregen zeg op de Diablos serie! :tounge:
Voor die prijs wil ik ze ook wel halen. Valt me verder op dat je toch aardig wat Bonfire spul erbij hebt zitten. Hoe zit het met de kwaliteit ervan? Is het wat verbeterd? Ik had 3 jaar terug ook aardig wat Bonfire cakes in mijn collectie. Het jaar erop was het een stuk minder geworden waardoor ik het de afgelopen 2 jaar heb laten staan.

passion fruit

Registered User
Uhm, my bad. :embarrased: Ik klikte op de verkeerde link waardoor ik op de lijst van boozebelly uit kwam.
Ik ben benieuwd hoe jij de singleshots en salute cakes in jouw show gaat verwerken. Heb nu al zin in jouw filmpje. Er komt toch een filmpje van al dit moois hoop ik? :hehe!:

Bovenaan