Bom op vier wielen

Sweet Laker

Registered User
Och, op zo'n hoeveelheid mis je die paar 500schots CTs en die 100k echt niet haha D'r zal genoeg in handen van ome platpet vallen, but hey, thats life and life aint fair haha

engrealat

Registered User
De politie had naar aanleiding van eind november jl. binnengekregen informatie het vermoeden dat de hoofdverdachte, de 22 jarige man, handelde in illegaal vuurwerk.

Lijkt me gevalletje kliklijn.....

Ook niet handig om je bus zo vol te laden dat de deur net dicht kan, als je dan gepakt wordt, zoals die jongens nu, ben je ook gelijk goed de Sigaar.

EMP

Registered User
Ook niet handig om je bus zo vol te laden dat de deur net dicht kan, als je dan gepakt wordt, zoals die jongens nu, ben je ook gelijk goed de Sigaar.

Ik heb het zelf nooit gedaan maar het is maar hoe je het bekijkt. Als je het toch serieus gaat aanpakken kan je het beter meteen goed doen. Wat die tip betreft: het heeft toch ruim 3 weken geduurd voordat ze er iets mee deden!

zone

Registered User
Hebben gewoon de zaak af staan wachten,tot zeer weer gingen.
Mischien wel met de handige cameras boven de weg.

spitfire

Registered User
Hebben gewoon de zaak af staan wachten,tot zeer weer gingen.
Mischien wel met de handige cameras boven de weg.

Ga daar maar vanuit ja, die jongens zullen de periode ervoor zeer intensief gevolgd zijn. De politie doet hier echt ALLES om vuurwerkhandelaartjes te pakken te krijgen. En uiteraard pas aankloppen als ze zeker weten dat ze op hun max van de handel zitten.... ach zo is het nu eenmaal. vuurwerk heeft hun preoriteit, boven het vangen van echte boeven, dat type wat met een bontkraagje op de scooter je zusje uitscheldt voor ******************** als ze door het centrum loopt nadat ze de lokale appie beroofd hebben.

affijn, ik weet niet wat dat is met de Nederlandse overheid.

Bovenaan