Bloodveins lijst voor 2011-2012

bloodveins

Registered User
Ik was van plan om na vorig jaar niet meer als 500 euro uit te geven. Maar naarmate oud en nieuw dichterbij komt ging het toch wel steeds meer kriebelen plus dat mijn jaarwisseling vorig jaar een kleine smet had. Namelijk de great wall of china die in mijn gezicht afging.

Ik heb dus besloten om nog een keer helemaal los te gaan en bijna alles te kopen wat ik wil hebben. Zal wel tot februari even rustig aan moeten doen haha.

Het merendeel is al besteld! Aleen de Wolff producten moet ik nog bestellen.

www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/15699

Groet,

Rick

bloodveins

Registered User
Voor 1 keer moet het kunnen en er gaat nog korting af. Ik kan die thread niet zo snel vinden waarin ik vertel hoe het gebeurt. Volgens mij heet die draag aub een vuurwerkbril. Maar waren een paar goede korsten opgekomen en godzijdank geen littekens of schade aan het oog zelf overgehouden. Dus kort samengevat, goed!

Pancake77

Registered User
is dit niet een beetje erg veel over je budget :hehe!:

Dit zal toch grotendeels verwerkt worden in een show ga ik vanuit? anders heb je die 16 uur geoorloofd stoken wel nodig

bloodveins

Registered User
Leuke lijst Rick ;)

Zie maar 6x de Treasure Island, haha. Je mailbox zat trouwens vol ;)

Thnx! Ja haha ik wou eerst een karton halen maar volgens mij maakt het uiteindelijk weinig uit of het er nou 6 of 12 tegelijk zijn. De lucht is helemaal vol en daar gaat het om!

is dit niet een beetje erg veel over je budget :hehe!:

Dit zal toch grotendeels verwerkt worden in een show ga ik vanuit? anders heb je die 16 uur geoorloofd stoken wel nodig

Je moet het meer zien als een richtlijn en voor een keer moet het kunnen. Ik steek de cakes per 2 a 3 af en de vette marja's met de hoogmoeds gaan in een keer dus dan gaat het wel hard hoor!

Ben je trouwens al begonnen met binkies doorlonten?? :tounge:

Ga ik dit jaar niet meer aan beginnen haha. Heb het drie jaar gedaan en vind het wel mooi geweest! Heb nog wel een super gaaf filmpje van vorig jaar maar heb eigenlijk geen zin om dat te posten omdat ik als een mongol sta af te steken.

passion fruit

Registered User
Hi bloodveins,

Supervette lijst man! :hehe!:Daar ga je echt niet alleen jezelf blij mee maken maar heel je straat denk ik.:tounge:
Als je het al op straat afsteekt. Met zoveel moois is het beter om een groot veld op te zoeken vind ik zelf.
Wanneer al dit moois de lucht in gaat zal je snel vergeten wat vorig jaar gebeurd is denk ik.
Ik hoop iig dat dit jaar alles zonder ongelukken zal aflopen. Ben blij ook dat je nog met beide ogen straks kunt genieten van het vuurwerk. :happy:
Waar ga je trouwens al dit moois ophalen? Niet alleen in Lopik neem ik aan?

bloodveins

Registered User
Hi bloodveins,

Supervette lijst man! :hehe!:Daar ga je echt niet alleen jezelf blij mee maken maar heel je straat denk ik.:tounge:
Als je het al op straat afsteekt. Met zoveel moois is het beter om een groot veld op te zoeken vind ik zelf.
Wanneer al dit moois de lucht in gaat zal je snel vergeten wat vorig jaar gebeurd is denk ik.
Ik hoop iig dat dit jaar alles zonder ongelukken zal aflopen. Ben blij ook dat je nog met beide ogen straks kunt genieten van het vuurwerk. :happy:
Waar ga je trouwens al dit moois ophalen? Niet alleen in Lopik neem ik aan?

Heb een heel mooi veld voor mijn huis! Ik ga naar Lopik en Tiel voor het vuurwerk zelf. Dan nog naar Benfried in Den Hoorn voor de pyrotorches!

bloodveins

Registered User
Bij deze mijn schietvolgorde die eindelijk ongeveer precies af is ;).

Ik doe om half 12 een projectje om een overleden vriend te herdenken. Hierin gaan 20 vette marja's met 20 hoogmoedjes, 2 silver salutes met 2 hypnotised.

Verder schiet ik om 7 uur altijd een showtje voor de kinderen uit mijn wijk deze zal bestaan uit:

2 x mount etna + 4x howling wolf
2 x volcano assortiment
Alle fonteinen uit de boxes (orange, purple, brilliant)
3 x flower fantasy
Alle cakes uit de boxes (orange, purple, brilliant)

En als afsluiter:

2x battle
2x spitfire
2x cape town
3x crossing crosette in W-shape
2x fire emblem + hypnotised.

Voor 00.00 uur:

1x 100k.
2x El Dorado
2x phoenix
3x cape town
2x hawaii
1x heavy 5 (allemaal tegelijk)
2x wild cats
2x concerto rosso
3x battle
1x super 4
1x pina colada
1x wodka blue
2x overload
2x daybreak
2x spring flowers
2x weeping willows
2x dragsters
2x las vegas
2x the cube
2x The flying dutchman
3x space shooters
3x panter

Pijlenrek met: 1x spaced, 2x killing arrow, 1x beautifull night, 2x cruise rocket en 4x golden crown pijl.

6x fire emblem met 4x hypnotised
6x treasure island in W-shape

Als finale:

4x eruption
4x Ceasar
6x Temple of stone
12x Silver salute

Alle suggesties zijn welkom!

painkiller

Registered User
Heel weinig aan toe te voegen behalve dat ik de Spring flowers vorig jaar zwaar vond tegenvallen. Ik begrijp wel waarom ze ertussen staan.

Ik ben wel benieuwd hoe ja al die cakejes en fonteintjes voor de kindjes gaat aansteken.

bloodveins

Registered User
Heel weinig aan toe te voegen behalve dat ik de Spring flowers vorig jaar zwaar vond tegenvallen. Ik begrijp wel waarom ze ertussen staan.

Ik ben wel benieuwd hoe ja al die cakejes en fonteintjes voor de kindjes gaat aansteken.

Ik vind spring flowers een superblok! Die fonteintjes en cakes zet ik altijd van tevoren in rijen klaar op de straat en dan ren ik er met een fakkel langs!

smilli

FPM Filmer
Wat een prachtlijst zeg, ben wel onder de indruk hiervan. Ben benieuwd hoe je 12 uur project eruit gaat zien, ga je filmen met de jaarwisseling?

bloodveins

Registered User
Wat een prachtlijst zeg, ben wel onder de indruk hiervan. Ben benieuwd hoe je 12 uur project eruit gaat zien, ga je filmen met de jaarwisseling?

Ja er gaat wel gefilmd worden maar dit gebeurt altijd door een vriend van me en die heeft om half 12 al moeite met lopen haha. Dus beloof niets!

gietjo

Registered User
pff, jij bent het eerste uur van 2012 bezig met aansluiten/neerzetten. pfff. Ik mag toch hopen dat je maat niet al te veel slokjes op heeft ,zodat hij dit stukje geweld (dat zal het wel gaan worden) toch mooi en netjes op beeld kan krijgen.

Bovenaan