Ook hier zijn ondertussen de bestellingen de deur uit. Het volgende hoop ik 29 december 's middags thuis te hebben staan:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14177
Verder nog besteld wat niet in de FPM database staat:
1x Vuurwerk met een Kroon - Royal
2x Screaming Salute - Royal
2x Hot Canon - Royal
3x Giant Shock - Wolff
1x Bulkpack Asian Thunder - GBV
10x Monsters 6st. - Rubro
5x Ghost King 4st. - Rubro
2x Chrysanteum Legend - Cafferata
Wordt weer een fantastische morgen om dat allemaal op te gaan halen. Ga dit jaar langs 2 dealers, dus zoiezo met 2 auto's rijden en goed vroeg vertrekken. :smiling: Dit jaar gelukkig ook weer een flinke korting kunnen pakken en nu ook een flink aantal kartonnen aangeschaft.
Dit jaar voor het eerst een mega pijlen rek met 8 x Killing Arrow = 96 pijlen schieten, dat staat namelijk al een paar jaar op de planning. :happy: En met dat karton Showtime Silver Comet 2" mines ga ik ook iets moois maken!
Verder ga ik nog eens flink brainstormen wat ik met de rest ga doen. Het gaat hier in ieder geval weer een knallend uiteinde van 2011 worden. Nu enkel met z'n allen duimen op goed weer hè!! :tounge:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14177
Verder nog besteld wat niet in de FPM database staat:
1x Vuurwerk met een Kroon - Royal
2x Screaming Salute - Royal
2x Hot Canon - Royal
3x Giant Shock - Wolff
1x Bulkpack Asian Thunder - GBV
10x Monsters 6st. - Rubro
5x Ghost King 4st. - Rubro
2x Chrysanteum Legend - Cafferata
Wordt weer een fantastische morgen om dat allemaal op te gaan halen. Ga dit jaar langs 2 dealers, dus zoiezo met 2 auto's rijden en goed vroeg vertrekken. :smiling: Dit jaar gelukkig ook weer een flinke korting kunnen pakken en nu ook een flink aantal kartonnen aangeschaft.
Dit jaar voor het eerst een mega pijlen rek met 8 x Killing Arrow = 96 pijlen schieten, dat staat namelijk al een paar jaar op de planning. :happy: En met dat karton Showtime Silver Comet 2" mines ga ik ook iets moois maken!
Verder ga ik nog eens flink brainstormen wat ik met de rest ga doen. Het gaat hier in ieder geval weer een knallend uiteinde van 2011 worden. Nu enkel met z'n allen duimen op goed weer hè!! :tounge:
Laatst bewerkt: