Big bazar

rodepo

Registered User
Jaha vandaag gekocht bij big bazar.

2014-11-01_23_06_18.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

rodepo

Registered User
En een pakketje met grondbloemen , kleine fonteintjes en disco flash en een paar cracklingbals. 1,65

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
goed dat ik het weet, daar ga ik dus even naartoe aanstaande maandag.
weliswaar vast niet zo goed als dat spul van lesli enzo, maar altijd fijn om genoeg klein spul te hebben.

rodepo

Registered User
Knetterbals zijn redelijk/goed.
De bloemen uit het pakketje zijn wisselvallig. Mini fonteintje is flits met een lekkere crackling.
Discoflash nog niet uitgeprobeerd.

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
Knetterbals zijn redelijk/goed.
De bloemen uit het pakketje zijn wisselvallig. Mini fonteintje is flits met een lekkere crackling.
Discoflash nog niet uitgeprobeerd.

aha je hebt het al even voorgeproefd best geinig spul dus voor het geld.
ik koop er ook geen wagonlading van, maar wat extra,s kan geen kwaad.:hehe!:

rodepo

Registered User
aha je hebt het al even voorgeproefd best geinig spul dus voor het geld.
ik koop er ook geen wagonlading van, maar wat extra,s kan geen kwaad.:hehe!:

jaha samen met mn dochter uitgeprobeerd. helemaal legaal en mijn buren vinden het ook leuk, dus ik kan mijn gang gaan.
En voor dat geld kan je veel plezier hebben.:happy:

Michel_G

Zilveren Member
Zie zo gauw geen logo of naam van een importeur, maar ben wel benieuwd waar ze vandaan komen!

Vorig jaar ook nog wat doosjes grondbloemen en crackling balls bij Big Bazar vandaan gehaald. Crackling balls waren toen van GBV en waren lekker felle dingen toen. Misschien één dezer dagen maar eens langs rijden, al is het alleen maar om het idee gewoon even wat vuurwerk te kunnen kopen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Leuk spul voor een hele goede prijs. Het is zeker niet te vergelijken met de kwaliteit van het Cat 1 vuurwerk van Lesli, maar o zo leuk om even lekker mee te stoken!

Bovenaan