Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De Bex widows worden in ieder geval nog bij Knalgoed verkocht voor 1,50 per pakje. Leuk om er een aantal van te hebben maar het is wel troep knalt vaak niet harder dan een astro en bij mij haalde absoluut geen Bex widow het niveau van een pirat special...over Widowmakers in het algemeen ben ik zeer ontevreden, vooral de Magwums die Loots verkocht. Maar dit is niet het topic daarover
Nou ik heb de bex widowmakers en ik vind ze redelijk goed zelfs iets harder als een widowmaker klasse 2(vind ik).
En je moet ze wel aan STRIJKEN en niet het lontje gebruiken STAAT OP HET DOOSJE!!! anders krijg je een heel slechte knal(zoals een fietsband die ontploft )
Ik heb er ervaring mee. Had ze 3 jaar geleden voor ik dacht 3,75 per pakje. Waren goede veilig strijkers en de knal was ongeveer zo hard als de huidige pirate special. Dus wel wat zachter als de corsair maar al met al leuke strijkertjes als je ze goedkoop kan krijgen.
Onzin!
Als je ze bij de lont aan steekt willen ze weleens weigeren,omdat lont slecht is en vaak geknikt.
Met de strijkkop nooit problemen gehad vertraging is ook goed. http://www.kamuro.nl/fireworks/image/tid/9?page=3
Staan paar foto's van de bex widow makers.
Gr.Vwws!