Beste compounds 2025?

Alexander!

Registered User
(lang niet gepost)

Wat is jullie toplijst voor dit jaar aan compounds?

Ik ben zelf op zoek naar een goede lijst compounds dat in NL te koop is, ongeacht prijs (omdat we wellicht weten wat er te komen staat na dit jaar).
Het valt me op dat veel compounds 13 in een dozijn zijn, maar ik zoek zelf die pareltjes, met mooie V-shape mines, mooie tails, whistling, harde bursts, mooie willows etc. Waar je er een aantal van neerzet om met de buurt een geweldige oud en nieuw te kunnen vieren.

Z@P

Registered User
Ik denk dat je met de riakeo compounds sowieso niet mis kunt gaan. Als geld geen rol speelt: Exceptional, The great wall, triple melody, elegance.
Als het geen probleem is om de grens over te gaan naar duitsland zou ik ook naar de compounds van srpyro en pryme kijken.
En nog een tipje, de sensation boxen serie. Dat waren lekker agressieve bakjes tegen een hele vriendelijke prijs, hopelijk maken die het dit jaar ook weer waar. In o.a breda is die serie te koop.

Laatst bewerkt:

Alexander!

Registered User
Riakeo oa Great Wall had ik vorig jaar ook (enkel de wind speelde vorig jaar flink parten met de effecten). Riakeo is mooi, ik vond Funke beter.
Maar de compounds hier in ZH van Riakeo lijken op de videos wel veel van het zelfde, ik mis een beetje unieke effecten of compounds met misschien 2 tot 3 effecten, zodat je lekkere combi's kan maken.

Z@P

Registered User
Hmm volgens mij vind je de uniekere effecten wel in de de riakeo cakes, vind funke dat toch wat minder uniek maar dat is smaak. Crazy hornet van wolff is wel uniek.
maar het is allemaal een stuk minder geworden dat zeker. Cadeautje 3, jaloers, cross, zware jongens van Marijn vond ik heel nice en uniek, jammmer dat dat er niet meer is.

Bovenaan