Bermuda's

sixkiller17

Registered User
hoi,

ik kan aan bermuda's komen maar ze zaten per 12 verpakt en kosten 10 euro en zagen er karton kleurig uit weet iemand welke bermuda's dat zijn het zelf de black bermunda's maar die zijn per 20 dus kan iemand me helpen

Laatst bewerkt door een moderator:

tomac

Registered User
sixkiller17 zei:
hoi,

ik kan aan bermuda's komen maar ze zaten per 12 verpakt en kosten 10 euro en zagen er karton kleurig uit weet iemand welke bermuda's dat zijn het zelf de black bermunda's maar die zijn per 20 dus kan iemand me helpen

Dit zijn black boys. Een grotere variant van black bermuda's. Deze zijn in de winkel 7 euro per stuk en zijn iets harder dan black bermuda's, maar ik vind het zonde van je geld.

hammer time

Registered User
tomac zei:
Dit zijn black boys. Een grotere variant van black bermuda's. Deze zijn in de winkel 7 euro per stuk en zijn iets harder dan black bermuda's, maar ik vind het zonde van je geld.

7 euro per stuks ???? hoe kom je daar bij ?

nickskuhh-hmd

Registered User
Ik vind eerlijk gezegt de black bermuda's de zwarte beter knallen.
Ik had 5 euro betaald voor een doosje van 12 bermuda's
10 euro is best veel voor een doosje van 12 vind ik.

mega jumbo

Registered User
da's verekte veel geld voor 12 van die dingen
wij betalen er maar 3,50 voor

maximalistixx

Registered User
sixkiller17 zei:
heeft iemand plaatje van ze

dus 10 euro voor 12 is best duur en knallen ze harder dan black bermuda?

ik vind ze persoonlijk beter, de black bermuda's van de laatste jaren vond ik heel slecht, ik had vorig jaar een paar doosjes bij dolfijn afgenomen in baarle, en de knal was beduidend slechter dan de voorgaande jaren. over de blackboy daar in tegen was ik wel tevreden. deze gaf de knal die ik verwachtte van een black bermuda. prijs die ik betaalde was 5 euro per doosje.

sixkiller17

Registered User
maximalistixx zei:
ik vind ze persoonlijk beter, de black bermuda's van de laatste jaren vonk heel slecht, ik had vorig jaar een paar doosjes bij dolfijn afgenomen in baarle, en de knal was beduidend slechter dan de voorgaande jaren. over de blackboy daar in tegen was ik wel tevreden. deze gaf de knal die ik verwachtte van een black bermuda. prijs die ik betaalde was 5 euro per doosje.

iedereen betaald zo weinig voor black boys maar ik moet er 10 euro voor betalen maar als ze echt goed zijn heb ik het er wel voor over maar ik weet nog steeds niet hoe ze eruit zien heb plaatje proberen te zoeken maar kon niks vinden kan iemand me daarmee helpen

thunderfreak

Registered User
voor 10 euro per 12....moet je ze zeker laten liggen...en zeggen tegen de aanbieder dat hij ze voor 10 euro in z'n reet mag steken ;) veels te veel

Sweet Laker

Registered User
Voor dat geld zou ik ze laten liggen... Zijn grappige knallertjes, maar om nou te zeggen dat ze geweldig zijn. Kan je beter nitraten kopen, tenzij hij daar ook woekerprijzen voor vraagt..

sixkiller17

Registered User
Sweet Laker zei:
Voor dat geld zou ik ze laten liggen... Zijn grappige knallertjes, maar om nou te zeggen dat ze geweldig zijn. Kan je beter nitraten kopen, tenzij hij daar ook woekerprijzen voor vraagt..

de nitraten vallen bij hem wel mee dat is 12 euro voor 20

near

Registered User
Een héél fijn en van redelijk hoog kwaliteit kruit, want er zit 0.9 gram in als ik het goed heb. In een redelijk slap omhulsel. Vind ze altijd wel grappig maarjah ik betaal er 7,50 het doosje voor(black bermuda's 20stuks) en ik betaal 8 euro voor 20 nitraten njah dan is die keuzen meestal wel gemaakt;)

Maar altijd wel een doosje

sixkiller17

Registered User
near zei:
Een héél fijn en van redelijk hoog kwaliteit kruit, want er zit 0.9 gram in als ik het goed heb. In een redelijk slap omhulsel. Vind ze altijd wel grappig maarjah ik betaal er 7,50 het doosje voor(black bermuda's 20stuks) en ik betaal 8 euro voor 20 nitraten njah dan is die keuzen meestal wel gemaakt;)

Maar altijd wel een doosje

is wel relax die lage bedragen ik heb de black bermuda's voor 6 euro per 20 en de nitraten 12 voor 20 maar die prijzen heb ik ieder jaar nog gehad he ligt telkesn tussen de 11 en 13 euro voor de nitraten en black bermuda's liggen meestal tussen de 6 en 8 maar black bermuda's heb ik dit jaar zelf gehaald ( me maat eigelijk ) maar nitraten kon ik krijgen via iemand anders maar ik wou dat ik de nitraten kon krijgen voor die bedragen ;)

maar dat er 0.9 gram in zit zou je niet zeggen ik dacht eerst die dingen geven niet eens een knal want lijkt net of er niks in zit alleen papier wat erom heen zit

Laatst bewerkt:

NLsandman

Registered User
het kruit flash wat er in zit heeft in princiepe geen harde omhulsul nodig.
Er zijn wel filmpjes op internet te vinden waar men enkele grammen flash zo afsteekt, er komt al een explosie van af terwijl het gewoon open en bloot op de grond ligt.

jellec

Registered User
Persoonlijk vindt ik Bermuda's zonde van je geld. Je kan beter Nitraat kopen. Betaal je iets meer, maar je hebt wel wat!! this year no bermuda's for me!

Bovenaan