Banner wedstrijd voor Beekhoven Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beekje

Registered User
Aangezien ik de tijd en de kennis niet heb om een mooie banner te maken wil ik degene die zich daarvoor aangesproken voelt een banner laten maken.
Dit uiteraard niet zonder daar iets voor terug te doen en daarom maak ik er een wedstrijd van.

Op www.beekhovenbikes.nl vindt je de benodigde informatie om de evenyuele logo's etc. te kunnen gebruiken

Waar gaat het om:

Het gaat om een banner van 468 x 60.

Eigenlijk heel simpel, de meest mooie en spectaculairste die krijgt de hoofdprijs en dan zijn er nog twee troostprijzen.

De prijzen zijn:

Hoofdprijs is 1x Thunder King, 1x Sky Thunder en 1x Mini Klapper(Is alleen af te halen tijdens de verkoopdagen, degene die wint krijgt een bon thuis gestuurd om het te kunnen afhalen)

De twee troostprijzen zijn merchandise pakketten, waaronder paraplu, muts, caps T-shirts etc. van Broekhoff Vuurwerk.

Ga er niet te moeilijk over na denken en kijk of de prijzen wat voor je zijn. Het is gewoon iets leuks en wens geen moeilijke vragen.

Met veel respect, Mods mogen helaas niet meedoen!

De wedstrijd sluit vrijdag 28 september

Over de uitslag kan dan ook niet worden gediscussieerd!

Veel plezier en succes!!!!!!!

Laatst bewerkt:

blazuhhh

Registered User
Ik zie dat dit topic weer leeg is. Was er nog een keuze waarvan werd gezegd dat dat wel een leuk idee was of moeten de banners opnieuw gepost worden?

Cameo

Registered User
beekhovenbikes.jpg

Relex

Registered User
Zoals ik eerder had gepost, kan ik best banners ontwerpen. Echter vind ik de prijs wel erg mager. Als je een bureau moet inschakelen voor het ontwerp betaal je er minimaal een paar 100 Euro voor.

Nu wordt er een prijs twv 20 Euro gegeven die je dan ook nog moet komen ophalen.

Beekje

Registered User
Ga er niet te moeilijk over na denken en kijk of de prijzen wat voor je zijn. Het is gewoon iets leuks en wens geen moeilijke vragen.

Hier mijn antwoord. Niemand moet wat, het is gewoon voor jezelf iets leuks, een overwinning behalen! En ik kan helaas geen vuurwerk verzenden nee! Dus...........:rolleyes:

Cameo

Registered User
Vooruit, nog eentje dan maar. Iets ander kleurthema deze keer.

bbikes2.gif

Aangepaste banner zonder Broekhoff, op verzoek van Beekje:

vvbikes.gif

Laatst bewerkt:

basshunter

Registered User
Hoi, ik wil vragen waar je zulke banners maakt (A) via internet?? of gwoon via programma zoals Photoshop??
Ik wil best meedoen namelijk:D

Cameo

Registered User
@basshunter
Photoshop, Imageready (hoort bij Photoshop) voor animaties en eventueel zou je nog met Macromedia Flash aan de slag kunnen.

Groetjes,
Cameo

basshunter

Registered User
@basshunter
Photoshop, Imageready (hoort bij Photoshop) voor animaties en eventueel zou je nog met Macromedia Flash aan de slag kunnen.

Groetjes,
Cameo

bedankt voor je duidelijke en snele antwoord Cameo..
naja, heb dit helaas niet op mijn pc maar als ik nieuwe pc koop binne kort zet ik het er wel op:p

Beekje

Registered User
Oke nog een nacht en een dag en dan sluit ik deze wedstrijd morgenavond. De keus is al gevallen, dus maak me gek:nuts:

Beekje

Registered User
Het is over met de pret! De uitslag is bekend.

Ten eerste wil ik iedereen bedanken die hieraan heeft mee gedaan en vindt het dan ook erg jammer dat na 2 weken er niet meer mensen aan hebben mee gedaan! Zo moet je een forum dus maar weer relativeren en is het dus kleiner als dat men denkt!

Maar de Hoofdprijs gaat naar Cameo met de volgende banner:

bbikes2.gif

Mede omdat ik vindt dat Cameo er de meeste tijd in heeft gestoken en kwa uitstraling, zakelijk gezien, dan ook goed is uitgekomen. Duidelijke tekst, goed de "www" zichtbaar. Wel zou ik het Broekhoff eraf willen maar dat is bijzaak.

De twee troostprijzen gaan naar Bert en Vuurwerk.pagina:

beekhovenbikesbannerbermc5.jpg

Bert, ik heb echt lopen twijfelen om jou te laten winnen want je hebt een hele mooie en duidelijke banner gemaakt. De juiste afbeeldingen en zakelijk gezien goede tekst!

vuurwerkbannerv2_3a.gif

De twijfel is er ook geweest voor Vuurwerk.pagina vanwege de toch zeer goede uitspraak en uitstraling!

Ik vondt het een leuk item en om voor andere iets terug te doen en wie weet volgt er meer! En dan hopen op een grote opkomst:cry:

De jongens krijgen binnekort een PM van mij en dan gaan we het een en ander besprekenafspreken.

Alvast bedankt voor al het mooie werk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan