Balotelli steekt vuurwerk af in huis

Tony

Administrator
Medewerker
Manchester - Mario Balotelli heeft weer een manier gevonden om de aandacht op zich te vestigen. Dit maal door vuurwerk af te steken vanuit zijn eigen woning. Met een paar vrienden leek het hem een bijzonder intelligent plan het vuurwerk vanuit zijn badkamer af te steken.

Enkele handdoeken vlogen gelijk in de fik, waarna het alleen maar erger werd. De brandweer moest er uiteindelijk aan te pas komen om het vuur te doven, aldus The Guardian. Het huis van de Italiaan heeft volgens de krant aardig wat brand- en rookschade opgelopen.

De brand brak zo rond één uur vannacht uit in het huis van speler van Manchester City. Een tijdstip waarop Balotelli al lang in bed had moeten liggen, aangezien hij fit moet zijn voor de stadsderby tegen United morgen.

Bron: http://www.powned.tv/nieuws/sport/2011/10/balotelli.html#

Moontan

Moderator
Medewerker
Balotelli gezicht van campagne die veilig vuurwerk promoot

Met 'Bonfire Night' dat nadert in Groot-Brittannië (een jaarlijkse traditie op 5 november in het teken van vreugdevuur en vuurwerk), starten ze bij Manchester City een speciale campagne 'Treacle' die het veilig omgaan met vuurwerk promoot. En wie beter dan Mario Balotelli om het gezicht te zijn van die campagne, moeten ze bij de 'Citizens' gedacht hebben. 'SuperMario', de man die twee dagen voordat hij twee keer scoorde in de derby tegen Manchester United (1-6) met behulp van vuurwerk zijn badkamer in de fik stak.
Ik heb nooit met vuurwerk gespeeld, dat was een vriend van mij.

Inderdaad, U leest het goed: Man City heeft het Italiaanse woelwater aangesteld als hun officiële 'Fireworks Safety Ambassador'. "Kinderen mogen niet zo maar spelen met vuurwerk", zegt Balotelli in een officiële mededeling. "Als dat niet correct gebruikt wordt, kan dit heel gevaarlijk zijn. Mensen moeten de gebruiksaanwijzing volgen."

Verkeerd
Balotelli komt ook nog even terug op het nieuws als zou hij zijn badkamer in brand gestoken hebben. "De media hebben dat verhaal verkeerd opgepikt. Ik heb nooit met vuurwerk gespeeld, dat was een vriend van mij. Ik wist er helemaal niets van, tot ik plots luide knallen en geschreeuw in mijn badkamer hoorde. Mijn vriend heeft zich al geëxcuseerd voor de schade die hij aangericht heeft. Dat was echt stom van hem."

"Ik hou alleen rekening met de opninie van de fans van Manchester City. En die hebben me, ook in moeilijke tijden, altijd al gesteund", vervolgt Balotelli, die opgebracht is door Italiaanse pleegouders. "Al de rest kan me niets schelen. Ik ben gefocust op mijn voetbal, mijn manager, mijn vriendinnen (let op het meervoud, nvdr) en mijn familie."

Hopelijk voor zijn familie niet in die volgorde. (odbs)

http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Vo...an-campagne-die-veilig-vuurwerk-promoot.dhtml

Bovenaan