Avondshow 31 december 2010 met RF32

Stefanfreak

Registered User
Hierbij mijn bijdrage aan oud en nieuw 2010/2011. Een klein showtje geschoten op dezelfde locatie als mijn digitale knalshow eerder die dag. Persoonlijk vind ik de show leuk maar niet de beste. Dit omdat ik de inzet vergeleken met andere jaren heb verminderd i.v.m. opbouwtijd, die was voor deze show 3 uurtjes.

Kijk en geniet:

Merken:
Marijn, Rubro, Wolff, Diamond, Zena en Cafferata (single shots)

Laatst bewerkt door een moderator:

recemonster

Registered User
vind het een mooi showtje alles volgt elkaar mooi op.
weet je misschien welke cakes je op 4:51, 8:46 en 9:00 geschoten hebt? :embarrased:

DioR

Registered User
Heb je toevallig de gehele lijst met wat je hebt geschoten? Ik ben wel benieuwd wat ik allemaal tegenkwam. De vette marja, en de hoogmoedjes waren overduidelijk. Nice gedaan trouwens die hoogmoedjes in W-shape te zetten!

Stefanfreak

Registered User
4.51 is de Sniper van wolff, 8.46 Event cake nr.5 en das bij 9 min. nog steeds dezelfde. Event cake nr. 5 start bij 8.28 min, is een langdurige 40 shots cake.

Laatst bewerkt:

Red Eagle

Registered User
Gave Show

toch erg moi gedaan met zo,n schietkistje ( weet niet welke)
Denk erover om er ook maar een aan te schaffen dit jaar om zo alle beter te kunnen timen.
Fakkelen is toch niet echt een optie als je alles mooi achter elkaar wil laten afgaan.
Moet me alleen nog even verdiepen in het hoe en wat van zo,n schietkist omdat ik geen flauw ideee heb hoe zo,n ding precies werkt.Wat bv een cue is en hoeveel cakes je op een serie ( tegelijk kan laten afgaan?)

Welke cake heb je in het begin gebruikt? Die met die dikke staarten.
Alvast bedankt

shinji

Moderator
Medewerker
mooi showtje, leuke spullen ook, maar voor zo'n showtje heb je toch echt geen schietkist nodig lijkt me

tronetti

Registered User
Nette consu show, met leuke elementen. Alleen jammer dat de camera zo dichtbij stond.
Mooiste is toch dat je alles er op krijgt voor een mooi totaal overzicht.

Stefanfreak

Registered User
mooi showtje, leuke spullen ook, maar voor zo'n showtje heb je toch echt geen schietkist nodig lijkt me

Dit had ook met gemak met de hand gekund. Nadeel daarvan is dat de schieter er weinig van ziet dus daarom gedaan met een schietsysteem.

Nette consu show, met leuke elementen. Alleen jammer dat de camera zo dichtbij stond.
Mooiste is toch dat je alles er op krijgt voor een mooi totaal overzicht.

Camera kon niet verder weg, die stond hier op maximale afstand van 20 meter.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gaaf showtje, met veel aparte producten. Ook lekker breed geschoten.
Volgende keer 20 meter naar achteren voor het filmen misschien?

Bovenaan