Artillery Cannonade "de echte"

Ollie

Registered User
Iedereen ken het filmpje van de Artillery Cannonade wel die online staat. Nu blijkt dat dat blok helemaal niet de Artillery Cannonade is maar dat het een blok is dat in 2000 nog bij Bex te koop was. Genaamd: Lightning Thunder.

De maker van het filmpje had zich vergist.

Bij deze ook het filmpje van de "echte" Artillerie Cannonade en nogmaals die van de Lightning Thunder.

Lighting Thunder

Artillery Cannonade

blazuhhh

Registered User
de vinkente****. wat een achtelijke klappen komen uit dat blok.
een machtig blok maar zeer zeker niet 1 van de veiligste.

ikki

Registered User
Zeker lekkere klappen alleen gaat deze niet mooi omhoog en vind ik hem beetje lijp in de straat.

Verder zeker toppie

USRRobiwan

Registered User
zodejuu!

Dan ben je echt niet blij met zo'n blok in je straat! Er zal een stuk op je hoofd vallen zeg. Zeker in een vochtige tochtige schuur gestaan ofzo. Ernstig fout blokkie in dat filmpje.

jellec

Registered User
Vet blok!! Zekers..!!
Die zou ik ook wel een rijtje van in me straat willen zetten!!
Krijg je er ook oordoppen bij? :)
Maar wat koste zon blok nou?

appiehappie

Registered User
OMFG!

dit blokkie is echt te lijp voor woorden, blijkbaar ook niet van al te beste kwaliteit, de helft ploft of op de grond of tuimelt weer terug en klapt dan. Maar om je buurman uit z'n sokken te blazen kan hij zeker ermee door!
Is er niet iets vergelijkbaars te krijgen (en liefst ook een tikkie veiliger) bij alpeco? Misschien bij Europyrotechnie in Brussel....

Viber

Registered User
Dat is echt een gruwelijk blok zeg:9 !! mare, dat filmpje is van vorig jaar of misschien nog eerder, kan dat kloppen?

Luna 1337

Registered User
appiehappie zei:
OMFG!

dit blokkie is echt te lijp voor woorden, blijkbaar ook niet van al te beste kwaliteit, de helft ploft of op de grond of tuimelt weer terug en klapt dan. Maar om je buurman uit z'n sokken te blazen kan hij zeker ermee door!
Is er niet iets vergelijkbaars te krijgen (en liefst ook een tikkie veiliger) bij alpeco? Misschien bij Europyrotechnie in Brussel....

nee niks vergelijkbaars bij deze 2 zaken, vind het niet zo heel gek dat dit blok uit het assortiement is weggenomen

rollingthunder

Registered User
Na even zoeken op mijn harde schijven vond ik deze filmpjes:
http://rapidshare.de/files/30098162/artillery_lightning_cannonade.rar.html
een broekhoff artillery cannonade uit 2000 en een lightning cannonade

het beroemde en beruchte artillery cannonade filmpje waar de schoten vlak boven het blok knallen kan ik alleen niet vinden, heeft iemand anders die nog ?

Nu heb ik even mijn schijfje doorzocht en kwam het beruchte filmpje tegen :D

http://rapidshare.de/files/30129372/AtilleryCannonade.mpg

Denendo

Registered User
Klopt helemaal Remio..in jouw post stond het cannonade filmpje op de fpm server..
Aangezien er het één en ander nog verandert moest worden op de server, was de link naar het filmpje dood..
Dus vandaar dat ik je post verwijdert heb, zodra het weer mogenlijk was wilde ik hem er weer op zetten..

Denendo

Bovenaan