Anihalas en zijn vuurwerk 2011-2012

D

Deleted member 17038

Guest
Het eerste filmpje! Mijn allereerste project.

Beschrijving is op youtube te vinden onder de video! Alle reacties zijn welkom!

De show na 12.00 volledig los gechoten zodat ik ook van iedere cake kon genieten. Ben benieuwd of het voor jullie ook leuk is!

Witte Zink NL pijl

3x three of a kind

2x Splitting Comets

Panga Panga

Zilveren Zink NL pijl

Laatst bewerkt door een moderator:

GMP82

Zilveren Member
Lekker hoor! Lang niet gek voor een eerste project! In het begin nog wat moeizame start, maar komt daarna lekker op gang!

Jullie hebben genoten ;-)

D

Deleted member 17038

Guest
Mijn cameraman staat op een gallerij ja. Het was teveel sleep en til werk naar de andere kant van de flat waar een groot plein was. Daarnaast vond de vorige cameraman vuurwerk een beetje eng en zijn ze daarom maar boven gebleven. En aan deze kant waren meer mensen.
Mijn 2e filmpje is klaar! Zie de startpost.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wwow, Jouw witte blinkpijl ging zeker 5 keer zo lang door als die van mij.
Waar had jij ze vandaan?

D

Deleted member 17038

Guest
Ik had deze pijlen gekocht bij Veluw in Hoevelaken. Hij had ze dan weer via vuurwerk24 uit Elten (Emmerich am Rhein)
Zwarte pijlen met een witte sticker. Ik heb de zilveren dop nu ook geupload. Zie startpost.

Tony

Administrator
Medewerker
Wwow, Jouw witte blinkpijl ging zeker 5 keer zo lang door als die van mij.
Waar had jij ze vandaan?

Zo heb ik ze ook altijd gehad Jos.
Daarom heb ik het altijd aanraders gevonden. De boeketten zijn niet heel erg vol maar dat komt puur door de grote sterren.
Daarbij vind ik het paarse boeket ook echt mooi en uiteraard de gouden en zilveren. Het is nu dus goed opletten bij welke winkelier je de pijlen koop. Die van mij waren altijd zwart met witte sticker. Ik heb er nog een paar staan en kan ook de nummers hier wel noteren (denk ik)

D

Deleted member 17038

Guest
Na een korte pauze eindelijk weer wat tijd gevonden om een filmpje te monteren. Nu het spul wat ik bij mijn neefjes in Elburg heb gestookt. o.a. Brilliant Box, extreme salutes, en heavy 4. Wie de rest kan raden krijgt een koekje!

Bovenaan