Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In tegenstelling tot wat eerder vermeld stond, word dit i.p.v. consumentenvuurwerk, prof. vuurwerk op een veiligheids afstand van 120 meter.
dit betekend dus vuurwerk tot een max kaliber van 2.5"
Zo heb het net even vanuit mijn raam mogen aanschouwen..
Wat een show was dit hey!! Mooie heldere bommen. En zelfs op 500m afstand goed te zien en te horen. Leuk zo´n verassing voor het slapen gaan.
Zo zonde dat ik dit niet eerder wist.
Nou om te beginnen was het de duur van de show: rond de 15 minuten. En ten tweede de hoeveelheid bommetjes. Ik heb ze niet geteld maar het waren er behoorlijk wat!
Ik had eigenlijk gedacht dat ze voornamelijk blokken zouden schieten maar dat was absoluut niet geval. Slecht 1 blokje en voor de rest waren het allemaal bommetjes.
Was er gisteren ook bij. Vond het wel een leuk stuk vuurwerk. Duurde onverwacht lang, mooie effecten en een spectaculair slotstuk. Natuurlijk geen spektakel alà Fallas maar voor Amersfoortse begrippen een leuke show! Hierbij een link naar een filmpje wat ik vond op Youtube (met dank aan de filmer):
Trouwens, ben benieuwd wat het de komende zaterdagen gaat worden. Hoop dat ze nog eens flink uitpakken.