Een whatsapp van Vinnie gisteravond, hé heb je zin om vuurwerk te gaan kijken in alphen aan den rijn. Als je hier heen komt dan kom ik ook wel even kijken zei ik. Het vuurwerk in alphen is nooit meer zoals het geweest is maar het valt me op dat er wel meer vuurwerk "besteld" wordt bij verschillende evenementen. Had vinnie al in geen tijden gezien en door een druk huishouden ook geen tijd gehad om naar een showtje te gaan. Vanavond was een thuiswedstrijd dus hoefde er niet al te veel moeite voor te doen. :hehe!:
Afgesproken met Vinnie aan de westzijde van de plas waar we twee jaar geleden ook hebben gestaan voor een ander evenement. Hoe zal ik de show eens noemen¿ Laat ik het maar grappig noemen helaas geen hoogstaande/spectaculaire dingen, waar deze locatie zich wel voor leent maar als het budget het niet toe laat dan ben je gouw uitgepraat. :smiling:
Tijdens de show werden shells en cake's gebruikt die van redelijke kwaliteit waren. Om aan de "verplichte" duur te komen had ik het idee dat het een salvo show is geworden met goud die de boventoon voerde. Het liep allemaal lekker in elkaar over en er waren weinig rust momenten. Op 3/4 van de de show dacht ik even dat de finale ingezet werd maar daarna zwakte het weer af. Na 10 min kwam de show ten einde in een matige "finale" helaas, al met al was het een grappige show om te zien.