Afroman's Fallas de Valencia Trip 2013

Afroman

Registered User
Daar gaan we weer, na een geweldige La Crida opening ben ik weer terug in het mooie stad Valencia, 4 uur in de ochtend ging mn wekker, en 6 uur later stond ik alweer op 't plein! Het is weer fijn om thuis te zijn. Dit keer sta ik niet op het balkon maar dichtbij de kooi. Hier alvast even een filmpje voor de freaks die straks komen! Het is heerlijk weer in Valencia, Om te beginnen met mijn album, begin ik met een mooie mascleta.Bekijk alle beelden in 1080P kwaliteit
Update 13-05-2013 Het voelt alweer even geleden, maar het is nooit te laat om mijn verslag te bewerken, voor jullie freaks upload ik gelijk de Nit Del Foc 2013, enjoy!

Oke Oke, ik was laat met het uploaden van alle beelden, vele freaks vragen naar uploads!! Hier gelijk een extra update, Mascleta holandesa 16-03-2013, met dank aan Tony, Michel_G en alle freaks die een steentje hebben bijgedragen en alle freaks die aanwezig waren tijdens Fallas 2013

Hier nog een filmpje, deze show in een smalle straatje was ook echt geslaagd! Dichtbij met allemaal freaks op een rij!

Tussen door nog een leuk filmpje van een Traca, hier stak ik 2x 20M af! Enjoy

Hier weer een leuke show @ La Rotonda

Regen tijdens Fallas? Ja, dat kregen we 17 maart in de avond, maar dat hielden de freaks niet tegen, hier nog een filmpje van een whistle salute cake die ik ging testen met wat 2''

Jaja, hier nog een leuke combinatie: Traca + Cake + 2'' Salute's! Tijdens Fallas '13

La crema op 't plein... het einde van de geweldige festival Fallas, er was toch weer een heerlijke mascleta show, lekker knallen en ik kon nog de laatste kruid dampen opsnuiven! er volgen nog veel meer filmpjes maar deze moet ik toch even uploaden, enjoy

15 Maart 2013 Castillo, was weer geweldig

Ik heb hier nog een leuke update, het is eigenlijk een aanvulling op de mascleta tijdens de la crema, hier verbranden ze de grote pop op 't plein, heel erg sentimenteel en gaaf om te zien, wat een vlammen jonguh!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Als ie zaterdag maar draait!

Je kan ook ergens anders gaan staan :)
Ik weet in ieder geval dat ik het dit keer nog beter in de gaten gaat houden.
De kans is groot dat ik mijn cameras aan de kant van het stadhuis gaat neerhangen want op weatherpro blijft de wind uit dezelfde richting komen.

Bovenaan