stengenvuur
Registered User
heb een keuze tot een aantal sierblokken, weet alleen niet of er filmpjes of info over te vinden is... maar graag zou ik er wat info over willen hebben.
Betreft blokken van bonbridge
RED PEONY WITH SILVER SPIRAL MINE - 36 bommen - Mortierbatterij met effecten op 2 verschillende hoogtes - laag : zilveren draaikolken - hoog : rode peony boeketten
Kaliber 60mm - Poeder: 3.300 gr. - Brutogewicht: 20.000 gr prijs 160€
FAN SHAPED 2 STAGE FLOWERS WITH THUNDER - 25 shots - Batterij van 2 verschillende hoogtes met bloemen in waaiervorm
Kaliber 50 mm - Poeder: 1.958 gr. - Brutogewicht: 16.000 gr prijs : 150€
W-SHAPED GROUP WHISTLING AND THUNDER - 90 shots - Batterij in waaiervorm met fluitende en harde knal
Caliber 25 mm - 90 shots prijs 100€
volgens mij zijn het geen nieuwe blokken van 2006?
iemand advies en of kan me vertellen welke goede prijs/kwalteit verhouding heeft.
b.v.d.
Betreft blokken van bonbridge
RED PEONY WITH SILVER SPIRAL MINE - 36 bommen - Mortierbatterij met effecten op 2 verschillende hoogtes - laag : zilveren draaikolken - hoog : rode peony boeketten
Kaliber 60mm - Poeder: 3.300 gr. - Brutogewicht: 20.000 gr prijs 160€
FAN SHAPED 2 STAGE FLOWERS WITH THUNDER - 25 shots - Batterij van 2 verschillende hoogtes met bloemen in waaiervorm
Kaliber 50 mm - Poeder: 1.958 gr. - Brutogewicht: 16.000 gr prijs : 150€
W-SHAPED GROUP WHISTLING AND THUNDER - 90 shots - Batterij in waaiervorm met fluitende en harde knal
Caliber 25 mm - 90 shots prijs 100€
volgens mij zijn het geen nieuwe blokken van 2006?
iemand advies en of kan me vertellen welke goede prijs/kwalteit verhouding heeft.
b.v.d.