Aan te raden extra dingen

astronaut123

Registered User
Zoals al eerder geschreven heb ik dit jaar mijn vuurwerk voor overdag bij vuurwerkbull besteld. Dit ga ik de 29e ophalen. Mijn oom die o&n bij ons viert koopt in elst en gaat de 30e ophalen. En ik wou dan misschien wat erbij kopen. Deze dealer verkoopt B&W en lesli https://vuurwerkland.nl/webshop/Peters_Vuurwerk https://www.vuurwerkplanet.nl/vuurwerkplanet/default.aspx?dId=1349&dIds=30e407f8-f3d8-4af0-a016-944dac24d3c3&dgId=&dgIds=. Kan iemand mij van 1 van deze merken 2/3 goedkope doch aardige multiushots aanraden?

Alvast bedankt

Astro

Booomy

Registered User
Re: aan te raden extra dingen.

Wat vind jij goedkoop?? Wat mag een cake van jouw maximaal kosten?? Dan weten we ongeveer waar we naar moeten kijken.

astronaut123

Registered User

Ja dat was ik ff vergeten:embarrased:. Tussen de 7 en de 20 euro dacht ik aan. Met genoeg schoten maar ook niet zoveel dat het effect verloren gaat doordat de uitwerkingenzachter/kleiner worden.

Astro

Booomy

Registered User

De MC Thunder van Lesli 12.95 is een leuke knalcake. El Nino 15.95 van Lesli. Verder vind ik dat Lesli dure cakes heeft. Er is weinig keuze in cakes die goed zijn van 20 euro of minder. Vaak moet je dieper in de buidel tasten voor toppers van Lesli.
Is er geen Wolf dealer bij je in de buurt. Die hebben wel goeie cakes voor onder de 20 euro.

astronaut123

Registered User

Qua shocks ben ik al ruimschoots voorzien met 40 thunder kings ;). Nett ff gegoogled op wolff dealers en 500 meter verderop zit een wolff dealer www.mantel-vuurwerk.nl/. Hebben overigs ook nog marijn dus er zullen miss ook nog wel wat binkies meegan:cool:. Dat stukje wil ik ook nog wel aan:p. En wat is dan de beste keus?

Astro

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User

Van Wolf. Silver Salute / Hawai / Battle / Heavy 3.4.5 / Cape Town / Stars over Paris / Wasp / Wild Wild West / Cruise Rockets.

astronaut123

Registered User

het zijn de volgende cakes geworden (ze hadeen zoveel moois het is ietsie uit de hand gelopen)

Heavy 3
Cape town
Red sky action
Green sky action
blue sky action
jet attack
bullet(gratis)

65.50 in totaal Lang leve koning winter en het feit dat me opa en omas straat hoog bejaard is en 5 euro betalen om de stoep te laten vegen.

polleke45

Registered User

het zijn de volgende cakes geworden (ze hadeen zoveel moois het is ietsie uit de hand gelopen)

Heavy 3
Cape town
Red sky action
Green sky action
blue sky action
jet attack
bullet(gratis)

65.50 in totaal Lang leve koning winter en het feit dat me opa en omas straat hoog bejaard is en 5 euro betalen om de stoep te laten vegen.

Sky action cakes vind ik heel slecht hoop voor je dat je die nog kunt omruilen.

astronaut123

Registered User

Kan is nog niet besteld gebuert ook niet:p word gewoon opgehaald dus is ook nog niet zeker of alles er is natuurlijk. Vind ze op de filmpjes opzich er best wel goed uitzien. Wat zou je anders aanraden? Want ik vond het voor die 8 en 15 euro best mooi spul uitgaande op de filmpjes.

Astro

polleke45

Registered User

Kan is nog niet besteld gebuert ook niet:p word gewoon opgehaald dus is ook nog niet zeker of alles er is natuurlijk. Vind ze op de filmpjes opzich er best wel goed uitzien. Wat zou je anders aanraden? Want ik vond het voor die 8 en 15 euro best mooi spul uitgaande op de filmpjes.

Astro

De product filmpjes zijn mooi maar de straat filmpjes niet kijk hier maar eens naar:

Booomy

Registered User

Ja ik ben het met Polleke eens. Ik zal niet voor de Sky Action gaan. Je kan dan veel beter een battle / Hawai en Wild wild west nemen. Heb je veel betere cakes voor dat geld

astronaut123

Registered User

ze hebben alleen maar de batlle hier en die is inderdaad wel mooi dus die gaat mee. De sky actions zijn van de lijst waarschijnlijk wild cats en lilly magnolia erbij ze verkopen hier ook nog b&w :p.

Astro

camaro

Registered User
kijk anders eens even bij drukkerij dos in malden (rijksweg) heeft ook wolff en verkoopt als enigste in de buurt ook de concerto rosso....
oja www malden-vuurwerk nl geloof ik.

Laatst bewerkt:

astronaut123

Registered User
Ik heb al elders besteld en dit is puur morgen wat extra meenemen bij een ander adres Waar me oom heeft besteld. Die wollf deal zit 500 meter verderop maar om nou door heel nijmegen naar malden te rijden word em niet. Me opa en om wonen er maar dat gaat niet want ben daar gister al geweest. Neem denk ik anders gewoon heavy 3 én heavy 4 weet iemand of deze allemaal verschillend zijn of dat er bij de 4 gewoon 1 andere cake bijzit?

Astro

donlaulul

Registered User
bij heavy 4 zit gewoon 1 andere erbij en bij heavy 5 weer 1 andere meer dan bij de heavy 4 maar de eerste 3 zijn hetzelfde ! maar ik heb zelf ook 2 x de heavy 4 en ze blijven leuk ik heb de potjes dan alleen wel voor in de vooravond !

Bovenaan