Aalsmeer

stefantvs

Administrator
Medewerker
iemand enig idee wat hier de lucht in gaat ?
las net dat het geschoten word door Dream met een afstand van 250 meter ?

smilli

FPM Filmer
Prima showtje, jammer van de rust momenten. Fijn om weer is waterbommen zien. Mijn film komt van de week!

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk 4

kingmokum

Banned
Ik vond het geen goede show, er zaten zeker weten mooie beelden in maar ik heb mij te vaak moeten ergeren aan rare combinaties of bommen welke totaal niet thuis hoorden in een bepaald thema.

De Finale liep ook al niet helemaal gesmeerd, waar waren de salutes?

Show krijgt een 5.5 van mij!

Laatst bewerkt:

poepiegaaf

Registered User
Ik vond het geen goede show, er zaten zeker weten mooie beelden in maar ik heb mij te vaak moeten ergeren aan rare combinaties of bommen welke totaal niet thuis hoorden in een bepaald thema.

Ik ben het eens dat de finale niet goed verliep. Vandaar ook de lange stilte tot het applaus van het publiek.
Maar ik ben het niet mee eens dat persé salutes moeten zijn in de finale. Dat heeft iedereen en er zijn zoveel manieren waarop je een show kan eindigen met een groot en goed finale...

Mr_Mascleta

Registered User

Nou dat is wel royaal hoor. Een 4 is meer op zijn plaats. Onsamenhangend geheel en ja .................................dit kunnen jij en ik ook hoor op deze manier getimed schieten dit is niet zo moeilijk. Gewoon niet dat zien wat op zich niet zo heel moeilijk is, maar door gebrek aan pure passie uit zich dit elke keer in zijn shows

Bovenaan