90s w shape group whistling and thunder with red tail

ojajoh?

Registered User
hey, mischien dat 1 van jullie mij kan helpen.
ik heb dit blok : 90s w shape group whistling and thunder with red tail gekocht, en ik zou graag een filmpje willen zien met het effect erop.
ik heb onder de search knop niets gevonden, en ook onder produkt filmpjes 2003 / 2004 niet.
het kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien, maar ik dacht van niet.
staat er wel een filmpje al van, excuus dan hiervoor, maar kan iemand mij helpen.. ?

bvd, Ojajoh?:w

R0nNoZ

Registered User
Ik denk niet dat er iemand een filmpje van heeft, want het blok is net nieuw net als zijn broertjes Torrent, Tillis enzovoorts zijn allemaal 90sh Wshape.

ojajoh?

Registered User
ik heb em al thuis staan, en 2 weken geleden gehaald.
of we bedoelen een ander blokkie, ps welke lijkt er het meest op .. ?

svnJJ

Registered User
90s Fan-Shape Wistling and Crackling Chry. With Thunder Final (Pinzolo)

Gaat het nou over deze? 90s Fan-Shape Wistling and Crackling Chry. With Thunder Final (Pinzolo)

vuurwerk_007.jpg

daar zou ik idd ook meer over willen weten!

excuses als ik hier verkeerd post!

R0nNoZ

Registered User
Kan je er iets meer over vertellen? Gewoon 10 shots salvo met alleen fluitpijlen laat maar zeggen? En dan 10 shots salvo met crysantium crackling boeketten? en dat om en om, met op het laatst een salvo van 10 thunders.

Luna 1337

Registered User
Kan je er iets meer over vertellen? Gewoon 10 shots salvo met alleen fluitpijlen laat maar zeggen? En dan 10 shots salvo met crysantium crackling boeketten? en dat om en om, met op het laatst een salvo van 10 thunders.

heb je helemaal goed alleen weet me weinig meer te herrineren van t blokkie, alleen wel dat die crackling chry gewoon van hetzelfde voormaat is als dat 25shots blokkie, mischien ietsjes groter :w , is wel een leuk blok voor midden in je showtje maar als een finale blokkie zou ik em niet aanraden. :w

svnJJ

Registered User
heb je helemaal goed alleen weet me weinig meer te herrineren van t blokkie, alleen wel dat die crackling chry gewoon van hetzelfde voormaat is als dat 25shots blokkie, mischien ietsjes groter :w , is wel een leuk blok voor midden in je showtje maar als een finale blokkie zou ik em niet aanraden. :w

wel als dit je enige blok is? voor de rest heb ik wat leuke potjes der om heen! dankje iig voor je uitleg !!

Luna 1337

Registered User
tsja als dit je enige blok is zou ik t alsnog niet aanraden, redelijk eentonig maar mischien met een paar blokkies doorgelont kan je het wel weer doen :p

R0nNoZ

Registered User
Maar hoe komt de topic starter dan op de naam 90s w shape group whistling and thunder with red tail?? dat lijkt me niet Pinzolo, want op de doos van de Pinzolo staat toch duidelijk wat anders beschreven!

ojajoh?

Registered User
Maar hoe komt de topic starter dan op de naam 90s w shape group whistling and thunder with red tail?? dat lijkt me niet Pinzolo, want op de doos van de Pinzolo staat toch duidelijk wat anders beschreven!

de topic starter komt aan die naam, omdat de topic starter 2 van deze blokkies thuis heeft staan.

Bovenaan