90 shots Fan shaped Flashing Thunder

thunderboy

Registered User
Wie heeft er voor mij wat meer info over dit knalblok. Het filmpje stond een aantal jaartjes geleden hier op de site bij productmovies. Voor zover ik weet, is dit blok niet meer verkrijgbaar..Wie heeft dr ervaring mee, of wie kan mij vertellen of dr op dit moment soortgelijke blokken te koop zijn? Als iemand het filmpje kan posten, luister eens naar de reacties van de gasten die erbij staan, zegt al genoeg over dit zeer brute blok,

Grtzz Thunderboyyy:p

thunderboy

Registered User
Mensen...de blokjes die jullie bedoelen zijn absoluut niet hetzelfde. Ten eerste zijn de knallen muggescheten, en ten tweede schiet dit blok veel sneller. Nee, de flashing thunder die ik bedoel geeft echte KNALLEN, schiet in een rlxd tempo, en het effect is echt net een bliksemflits, verder zie je niks. Dus geen titaanboeketten, enne horen jullie vette reacties op dat filmpje? Ik niet, wie o wie kan mij helpen met mijn filmpje dr op te zetten?

Grtzzz Thunderboyyy:p

thunderboy

Registered User
Hey Nitraat,

Naar mijn mening zijn al die knalblokken in dat topic al stuk voor stuk uitgebreid besproken. Ieder jaar komen blokken zoals artillery cannonade, spring thunder, thunderboy, stormin normans weer terug op het forum. Dit jaar dus in dat knalpottentopic. Er zijn genoeg vette knalblokken van vroeger die ik dan toch mis in zon topic. Zelf heb ik heel de serie al eens afgestoken, op de flashing thunder na, vandaar mijn topic.
Dus freaks van vroeger, post je ervaringen met de flashing thunder, en wordt dit blok nog steeds verkocht? (Alpeco)

Grtzz Thunderboyy:p

Pyro Mike

Registered User
Zoiets als deze heb ik vorig jaar ook gehad, alleen volgens mij iets minder schoten. Bruut blokje, knallen zijn best lekker omdat ze ook met een paar tegelijk worden geschoten vanuit het blok. Maar wel een aanrader! :p

gandalf

Registered User
thunderboy zei:
Mensen...de blokjes die jullie bedoelen zijn absoluut niet hetzelfde. Ten eerste zijn de knallen muggescheten, en ten tweede schiet dit blok veel sneller. Nee, de flashing thunder die ik bedoel geeft echte KNALLEN, schiet in een rlxd tempo, en het effect is echt net een bliksemflits, verder zie je niks. Dus geen titaanboeketten, enne horen jullie vette reacties op dat filmpje? Ik niet, wie o wie kan mij helpen met mijn filmpje dr op te zetten?

Grtzzz Thunderboyyy:p

Ben nog steeds van mening dat dit hetzelfde blokje is, het is alleen van ongeveer 70 meter afstand gefilmd en in een andere omgeving.(dus een andere akoestiek?)
Misschien moet je xavier om antwoord vragen?;)

thunderboy

Registered User
Bedankt jongens voor alle reacties. Ik heb inmiddels al gehoord van Alpeco dat dit blok momenteel niet meer verkocht wordt. De exacte reden weet ik niet, waarschijnlijk omdat dit blok te hard knalde...Wilde toch nog even Xavier zijn mening vragen, naar aanleiding van de vorige post. Zelf denk ik nog steeds dat de Thunderrain toch een heel ander blok is, hahah. Jammer dat er in verhouding weinig van deze soort blokjes opnieuw worden gemaakt...

Grtzz Thunderboy:w

djara

Registered User
ief zei:
bedoel je niet de fanshaped thunderrain?
Want dat was iig een bruut blok.

Neej die bedoelt hij niet !
het blok waar hij over heeft is een FANSHAPE ! je ziet 4 schoten de lucht in gaan met elk 2 klappen en flitsen ! ongeveer 10 ronde`s ! die klappen zijn best hard ! je hoort op dat filmpje ook een echo !
het filmpje werd gefilmd op een alpeco demo avond en stond vorig jaar nog op de site !

was inderdaad een vet blok maar ik denk dat het niet meer verkocht wordt

groeten djara

thunderboy

Registered User
vegetto zei:
hier is een filmpie van de 90 Shots FanShaped Flashing Thunder die thunderboy bedoeld. Jammer genoeg is ie niet meer verkrijgbaar bij alpeco. :'(
Ik moet zeggen dat de thunderstorm er wel wat op lijkt ma een heel stuk zachter vind knallen als de Flashing Thunder

http://rapidshare.de/files/6836951/2003_DA_90S_FanShaped_Flashing_Thunder_37.mpeg.html

Uhhhh...volgens mij is jouw bier nog niet op, want dat filmpje staat allang in dit topic, sterker nog, heb hem zelf geupload bij rapidshare...

Proooooooossssttttt:w

Grtzzzzzz Thunderboyy:p

djara

Registered User
hier is een filmpie van de 90 Shots FanShaped Flashing Thunder die thunderboy bedoeld. Jammer genoeg is ie niet meer verkrijgbaar bij alpeco. :'(
Ik moet zeggen dat de thunderstorm er wel wat op lijkt ma een heel stuk zachter vind knallen als de Flashing Thunder

http://rapidshare.de/files/6836951/2003_DA_90S_FanShaped_Flashing_Thunder_37.mpeg.html

kun je mischien het filmpje nog 1 keer erop zetten ik weet namelik niet echt welke hij bedoeld !

bij voorbaat dank !

Bovenaan