6x e.s in w shape+binkie project

bloodveins

Registered User
Binkie project liep jammer genoeg niet helemaal goed denk last gehad van vonk overslag en er is 1 green glitter missile blijven staan.

6x E.S in w shape(is er 1 niet afgegaan)

Zal later nog meer posten maar dat moet ik knippen en plakken dit is met een fototoestel gefilmd.

jetztgehtslos

Registered
Wat vond je niet goed aan je Binkie project dan?
Het komt op mij anders aardig over.
Hoe veel had je er gebruikt in totaal?\

Jammer he, dat wanneer je een project maakt, er dingen zijn die soms niet af willen gaan :(

Ziet er beiden wel goed uit vind ik en ik vind het leuk dat je dit met ons wilt delen!

bloodveins

Registered User
Op de een of andere manier sloeg die te snel over had ik het idee en er ging 1 green glitter missile battery niet af. Maar het was wel een hoop herrie. Was zeker een gaaf ding maar het is jammer omdat het voor je gevoel anders zou gaan. Maar misschien dat ik er volgend jaar stiekem toch weer een maak. Heb in totaal zo'n 200 binkies gebruikt 7x24 gillende keukenmeiden en 2x green glitter missile battery.

looneytunie

Registered User
Jij mag helemaal niet klagen joh! Dat zijn 2 super projecten die je daar heb staan. Jammer van de fluitbak en 1 RS die niet zijn afgegaan, dat kan altijd gebeuren. Maar geweld heb je zeker op straat gebracht!

Markie

Registered User
Hihi hey leuke filmpjes man, het is het wel waard geweest. W-Shape is ook goed gelukt!

Maar ik moest lachen want ik heb met mijn projecten dezelfde problemen gehad.. 1 green glitter ging niet af en bij het eind project had ik vonkoverslag waardoor alles in 1 keer leegknalde :worried:

En ik had problemen met qm verbindingen in het eindproject (bij het afsteken) maar dat laat ik nog wel zien dmv foto's en en filmpje in mijn eigen topic.

GMP82

Zilveren Member
Zijn erg leuke projecten geworden!! Binkieproject ziet er gewoon goed uit. Die Extreme salutes hebben er live beter uit gezien denk ik :) Camera was nu wat te dichtbij.
Bedankt voor het delen!

Keep up the good work!

Bovenaan