4th of July - Brussel 30-6-2012 - DBK Fireworks

RedBaron

Registered User
Alweer voor de 8e keer mochten we weer een vuurwerkshow doen om de festiviteiten rondom de 4e july af te sluiten in Brussel voor de NATO American School in Brussel. Het feest vind altijd plaats het weekend op of voor de 4e julie. Vandaar dat deze geschoten is al op 30 Juni.

Door de recessie en bezuinigingen was het feest dit jaar helaas verkleind en op een andere locatie. Toch kon het vuurwerk dit jaar gelukkig door gaan. Want Amerikanen zonder vuurwerk zetten tijdens de 4th of july. Dat is net zo iets als een Nederlandse vuurwerk freak in feite het oud en nieuw zonder vuurwerk te laten vieren.. dat doe je dus niet, dat is vloeken in de kerk! :)

Hieronder wat fotos van de setup, en de video.

20120630_172438.jpg

20120630_172520.jpg

20120630_115621.jpg

20120630_115631.jpg

20120630_172559.jpg

20120630_172701.jpg

20120630_172711.jpg

20120630_172751.jpg

En dan de video:

Veel kijk plezier!

Moontan

Moderator
Medewerker
Lekkere finale!! dank voor de film en foto,s Jack.!!
Zijn wij in de VWC tijd ook niet hier samen geweest? Lang geleden volgens mij

bridge

Bronzen Member
Prachtige shell op 2.07 en 2.12 purple palm/dahlia met een groen blink pistil. Graag volgend jaar in Geel erbij! Alvast bedankt....

Firecrack-R

Registered User
Ik kan hier wel van genieten. Je ziet gewoon dat de bommen van uitstekende kwaliteit zijn. Ik zie dan ook liever een beeld met mooie spullen, ook al moet je inleveren op de kwantiteit. Ik weet niks van het budget af maar ik denk dat dit niet super hoog is, en dan kan je wel concluderen dat dit een puik showtje was

RedBaron

Registered User
Ik kan hier wel van genieten. Je ziet gewoon dat de bommen van uitstekende kwaliteit zijn. Ik zie dan ook liever een beeld met mooie spullen, ook al moet je inleveren op de kwantiteit. Ik weet niks van het budget af maar ik denk dat dit niet super hoog is, en dan kan je wel concluderen dat dit een puik showtje was

Dankje, we proberen altijd kwaliteit te leveren. Dat dan de lucht niet altijd helemaal vol zit. dat is dan misschien wel zo, maar goed. Het budget is in vergelijking met 8 jaar geleden ieder jaar weer een stukje naar beneden gegaan.. Spijtig, Maar toch proberen we er dan het beste van te maken met een steeds beperkter budget. De amerikanen willen hoe dan ook een showtje voor hun nationale feestdag.

smilli

FPM Filmer
Tjah budget kan je verder ook weinig aan doen natuurlijk, maar sowieso kwaliteit boven kwantiteit wat hier van toepassing is.

Bovenaan