49s Bonbridge Green Tail To Blue Stars

Jeff

Registered User
Weet iemand iets meer over dit blok?

Kaliber: 50mm.
Nummer doos: SCP-4501-49

I.p.v 1.4G staat er 1.4S op de doos.

Kent iemand dit blok en/of weet iemand de uitwerking hiervan.

Laatst bewerkt:

Jeff

Registered User
Aha bedankt!

Hebben jullie deze toevallig nog in een show gebruikt, ofwel heb je er ook een filmpje van?

Laatst bewerkt:

RNBakker

Registered User
hallo,

hoe kunnen jullie eigenlijk aan die grote boxen komen?
waar komen ze vandaan, en waar kun je ze kopen?

Bonbridge producten worden verkocht door Alpeco. Dit had je met de search zelf kunnen vinden. Neem anders eens de tijd om het forum door te lezen.:blink1:

djara

Registered User
Ik volg het allemaal ff niet meer! vorig jaar werd er gezegd dat de blokken max 30 MM mochten zijn en ze hebben ineens een 50MM blok te koop die naar mijn weten zelfs in de 1.3 tijd niet te koop was.

heeft iemand hier een duidelijke verklaring voor? of is het zo dat dergelijke artikelen tijdelijk verkocht mogen worden ook al voldoen ze niet aan de ''huidige regels''????

stephan_17

Registered User
Zover mij twee weken geleden verteld is behoren deze blokken tot een laatste partij.
Toen ik er was waren het er nog ongeveer 15, weet niet hoe het er nu voor staat maar dat zal ondertussen we minder zijn denk ik.
Hierbij was ook nog een Crackling/salute blok van 36 shots met hetzelfde kaliber ook deze behoorde tot een laatste partij

gr

Stephan

Jeff

Registered User
Volgens Alpeco is de Green Tail to Blue Star nog de enige 2'' die ze verkopen.

@DJARA, naar mijn weten verkochten ze in de 1.3G tijd zelfs 3'' en 4'' blokken.

Dan nog een vraag waar nog geen antwoord op is gegeven: Kan de vervorming van de tubes kwaad?

Laatst bewerkt:

djara

Registered User
@Jeff. dat weet ik maar het ging mij specifiek om dit blok. weet vrijwel zeker dat ik dit blok de laatste 4 jaar niet gezien heb in het assorti! dat is het vreemde.

nismo

Registered User
Jeff de vervorming van de tube's is niet zo erg, zo te zien, ik heb ze wel erger gehad en gingen ook gewoon goed.

Jeff

Registered User
Viel me trouwens op dat het blok 2-maal rood lont heeft...Ik heb al een keer een topic geopend omdat de nieuwe Bonbridge blokken ook 2-maal rood lont hebben, maar één daarvan zit bij een plastic dopje en dus weet je gelijk welke je aan moet steken. Maar dit blok heeft dus 2 rode lonten en beide hetzelfde, dus geen herkenningspunt (Zie foto begin-post). Kan iemand mij vertellen welke ik moet hebben.

Laatst bewerkt:
Bovenaan