4 inch mortierpijl Mermaid

trancexx

Registered User
c9a61c949714bce73c5061eb466da807.jpg

5f546739b070c9150bee934d7165a14e.jpg

Dit zijn 4 inch mortierpijlen van mermaid ik ben er achter gekomen dat ze 400 gram kruit bevatten, iemand die info er over zou je dat willen posten ik wil zo veel mogelijk er van te weten komen.

Laatst bewerkt door een moderator:

superrocket

Registered User
Re: 4 ins montierpijl

naar mijn idee weet je wel genoeg over de 4 inCH pijlen.
in een ander topic meld je al dat hij harder gaat dan een 901 en dat het boeket groot is en dat je ze zelf in bezit hebt.

mijn vraag aan jou, wat moet je voor zo'n pijl betalen in het land van herkomst? (Denemarken volgens mij)

gr

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Wat wil je trouwens van deze pijlen weten? Want ik lees in een andere post dat je ze al een keer gehad heb en harder klinken dan een 901 en een groot boeket hebben.

brabus

Registered User
deze pijlen vind ik waardeloos voor het geld wat ze kosten had ze 2jaar trug betaald 25euro voor 1 pijl lijk wel niet wijs ze knallen zeker niet zo hard als een 901!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Volgens mij zijn dit geen mermaid pijlen.
Maar zijn het pijlen van het merk Nippon.

Mermaid heeft wel pijlen, met een zwarte kop er op.
Maar die zijn volgens mij 3 inch en niet 4 inch.

pyroboy12

Registered User
hoe groot is de effect breedte??
dit wil ik ff weten want ik krijg ze dit jaar ook.
om ff te weten of ik het midden in de straat kan doen of in een veldje.

funnyvuurwerk

Registered User
nou ik heb er een geprobeerd gisteren avond het efect was solv dus zilver boeket moet zeggen dat het geld wel waard is en die knal is te vergelijken met een 2 inch salut knal en de boeket spreiding is ongeveer 100 meter breed dus een toppertje filmpje komt snel

Freddy

Registered User
Vaak maakt men een verkeerde inschatting van de grootte van boeket. 100 meter lijkt me sterk:amuse:.... maar we zullen het gaan zien op het filmpje..ben benieuwd!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik plaats 2 foto's van een 4 inch Mermaid pijl om te laten zien, dat deze pijlen anders zijn dan bovenstaande Nippon pijlen.

DSC01375.JPG

DSC01372.JPG

Bovenaan