36 shots 2'' blok (bonbridge)

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheel

Registered User
hallo allemaal ik heb een vraag ik heb een 36 shots 2'' blok genaamd de fanshaped four color crosette.
nou is mijn vraag of iemand weet in wat voor een salvo's dit blok schiet(eventueel tijdsduur)
en het effect ik weet wat een crosette is maar omdat er op staat dat het vier kleuren zijn is het zo dat er uit een shot 4 crosettes komen of hebben ze allemaal een eigen kleur
en is iemand bekend met dit blok (is het de moeite waard of moet ik me er niet teveel van voorstellen.
bijvoorbaat dank michel

Sparco

Registered User
micheel zei:
hallo allemaal ik heb een vraag ik heb een 36 shots 2'' blok genaamd de fanshaped four color crosette.
nou is mijn vraag of iemand weet in wat voor een salvo's dit blok schiet(eventueel tijdsduur)
en het effect ik weet wat een crosette is maar omdat er op staat dat het vier kleuren zijn is het zo dat er uit een shot 4 crosettes komen of hebben ze allemaal een eigen kleur
en is iemand bekend met dit blok (is het de moeite waard of moet ik me er niet teveel van voorstellen.
bijvoorbaat dank michel

4 kleuren in 1 schot..
Gewoon 36 schoten achter elkaar :)

micheel

Registered User
hoi sparco bedankt voor je antwoord maar kun je iets preciezer zijn die vier kleuren zijn dat vier crosettes of gewoon vier gekleurde ballen en dat van die 36 schoten dat snap ik maar een fan shaped blok heeft toch meestal meerdere schoten tegelijk?
en heeft er niemand ervaring met dit blok?
bij voorbaat dank
greets michel

Sparco

Registered User
Mmmm..
gezien de 36 shots, zal het wel p. salvo's van 4 of 6 schoten gaan
Dus 9*4 schoten of 6*6 schoten..
En of die kleuren idd p. schot of gewoon de 4 ballen in 1 schot zijn.. Dat weet ik ook niet helaas
Tijdsduur zal wel tussen de 20 a 30 sec. zitten.. Dat is redelijk standaard

micheel

Registered User
hey sparco bedankt voor je antwoord enne mischien zijn er nog wel meer mensen die hier iets meer info over hebben de p.t.s inhoud van dit blok is 2388 gram dat is even snel gerekend ongeveer 70 gram per shot daar mag je toch wel wat van verwachten of niet soms?
de groeten michel

micheel

Registered User
oke dan heb heb het gezien kon hier met de zoekfunctie niks over vinden maar weet genoeg dan kan dit topic gesloten worden in ieder geval bedankt voor de moeite groeten michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan