300 shots kingsize

Markie

Registered User
Wij hadden de 150 shots colourfull world en het 300 shots 'VWS' blok. Wat een geweld komt er uit die grote jongens. Ik heb er ook filmpjes van

150 shots Colourfull World AANRADER!
Wel erg jammer dat we het verkeerde lont aan hadden gestoken. Hierdoor begon het blok met de finale van 10 salute schoten en was de timing niet goed...

300 shot blok in V-shape, W-shape & Z-shape AANRADER!
Dit was het toppunt van onze oud en nieuw 2006/2007. Het blok begon met 7 keer 12 salute schoten in V-shape. Daarna knalde hij 8 keer 12 schoten de lucht in met verscillende effecten in W-shape. En de laatste 120 schoten was in Z-shape, met als finale 2 keer 12 salute's tegeleik!
We wisten gewoon niet wàt we moesten filmen want de hele lucht was gevuld!

Nu heb ik hier nog een filmpje van hetzelfde blok, maar dan met een telefooncamera gefilmt. Hiermee krijg je meer een indruk van de omvang van het effect! Het is wel slechte kwaliteit, maar zoals ik al zei: telefooncamera
Klik!

**Offtopic**
Ik blijf het mooi vinden hoor.. hebben ze honderden zoniet duizenden euro's over voor vuurwerk, maar een fatsoenlijke (video)camera kan er niet van af... Vind je dat zelf niet ook een beetje zonde, dat je je blokken niet meer fatsoenlijk terug kan zien op film? :weird:

**ontopic**

maxxie

Registered User
zeer mooi blokkie!!!

Kheb dit jaar van SKB de 150 sh.colourfullworld en de 100sh.1005 heb er echt zin in!!!

Wat heeft dat te maken met dit blok?

Ontopic : Prachtig blok natuurlijk , maar wel erg prijzig 300 tot 350 euro
Maar ik denk er toch zeker aan om dit ooit is een keer te kopen :nuts:

Blinq 32

Registered User
Ik heb dit blok met oud en nieuw 2007/2008 voor m'n huis op het speelveld ontstoken zien worden,op zo'n 40 meter afstand.Iedereen die een blok met fatsoenlijke salute's wil moet deze op de kop zien te tikken.Wat een geweld zeg met die titanium salute's erin verwerkt.Ze waren overdag daar met lawinepijlen bezig,en dan die van het zware type.En geloof mij,die salute's kwamen erg dicht in de buurt.De boeketten die erin waren verwerkt waren van een redelijke kwaliteit.

Laatst bewerkt:

Leon2008

Registered User
Het valt mij inderdaad op dat deze doos een hoop salute's erin heeft zitten maar nog meer wat voor salute's!
Meesterlijk doosje, hoop geweld en ik zou zeker 300 euro neerleggen voor zo'n doos met zulke salutes!!

Iedereen die er 1 had, proficiat :nuts:!

Heeft er iemand misschien nog een filmpje van veraf?
Het filmpje van pagina 1 van deze thread geeft namelijk niet echt een overzichtelijk beeld van dit blok.

Rony71

Registered User
**Offtopic**
Ik blijf het mooi vinden hoor.. hebben ze honderden zoniet duizenden euro's over voor vuurwerk, maar een fatsoenlijke (video)camera kan er niet van af... Vind je dat zelf niet ook een beetje zonde, dat je je blokken niet meer fatsoenlijk terug kan zien op film? :weird:

**ontopic**

Het hoeft niet altijd aan de camera te liggen.
Ik heb zelf een high definition camera, maar omdat de lens steeds besloeg door het temperatuur verschil bleef er wijnig van over.
En autofocus is ook iets dat je af moet zetten, door de rook raakt hij wel eens van slag. En ga het filmpje daarna nog maar eens uploaden bij google-video of youtube. Die vreten ook nog wat van de kwaliteit op.
Dus het beeldmateriaal zegt eigenlijk niks over de camera.

:blink1:
Grz

Th@ De@LeR

Registered User
Ik zal in de loop van het jaar wel een filmpje van dit blok posten. Helaas vanaf de zijkant gefilmd en hij stopte na een kwart. Daarna het reservelont aan de achterkant aangestoken. Helaas gaat het blok dan van achter naar voor. Baalde er wel van, blok van 400 euro ...

Vorig jaar had ik hetzelfde blok. Toen ging hij perfect, alleen niet gefilmd toen. En ik moet zeggen de blokken van Alpeco zijn altijd top maar dit blok is toch nog even een slag groter, voornamelijk qua effectbreedte. En natuurlijk de extreme salutes. Vooral de laatste 2 rijen zijn vrij bizar.

Bas1971

Registered User
Ik zal in de loop van het jaar wel een filmpje van dit blok posten. Helaas vanaf de zijkant gefilmd en hij stopte na een kwart. Daarna het reservelont aan de achterkant aangestoken. Helaas gaat het blok dan van achter naar voor. Baalde er wel van, blok van 400 euro ...

Vorig jaar had ik hetzelfde blok. Toen ging hij perfect, alleen niet gefilmd toen. En ik moet zeggen de blokken van Alpeco zijn altijd top maar dit blok is toch nog even een slag groter, voornamelijk qua effectbreedte. En natuurlijk de extreme salutes. Vooral de laatste 2 rijen zijn vrij bizar.

Bij ons gebeurde exact hetzelfde.
Het blok stopte ermee nadat een derde was geschoten... toen de reservelont aan de andere kant maar aangestoken.
Na een derde hield hij er vervolgens voor de tweede keer mee op.
Toen heb ik dat ding aan de kant gegooid en ben lekker een happy new year gaan stoken die het wel perfect deed.

Voor mij nooit meer dit blok. Ik vond de effecten trouwens ook maar mager.:mad:

Stikkel

Registered User
Toen heb ik dat ding aan de kant gegooid en ben lekker een happy new year gaan stoken die het wel perfect deed.

Voor mij nooit meer dit blok. Ik vond de effecten trouwens ook maar mager.:mad:[/QUOTE]

Ik hoop toch echt niet dat je dit blok met nog gevulde tubes aan de zijkant van bv een straat hebt gegooid, ik moet er niet aan denken dat kleine kinderen een dag later bv een wondertol er in gooien om hem in de brand te laten vliegen en nog met het hoofdje er boven hangen

Bovenaan