Wij hadden de 150 shots colourfull world en het 300 shots 'VWS' blok. Wat een geweld komt er uit die grote jongens. Ik heb er ook filmpjes van
150 shots Colourfull World AANRADER!
Wel erg jammer dat we het verkeerde lont aan hadden gestoken. Hierdoor begon het blok met de finale van 10 salute schoten en was de timing niet goed...
300 shot blok in V-shape, W-shape & Z-shape AANRADER!
Dit was het toppunt van onze oud en nieuw 2006/2007. Het blok begon met 7 keer 12 salute schoten in V-shape. Daarna knalde hij 8 keer 12 schoten de lucht in met verscillende effecten in W-shape. En de laatste 120 schoten was in Z-shape, met als finale 2 keer 12 salute's tegeleik!
We wisten gewoon niet wàt we moesten filmen want de hele lucht was gevuld!
Nu heb ik hier nog een filmpje van hetzelfde blok, maar dan met een telefooncamera gefilmt. Hiermee krijg je meer een indruk van de omvang van het effect! Het is wel slechte kwaliteit, maar zoals ik al zei: telefooncamera
Klik!
**Offtopic**
Ik blijf het mooi vinden hoor.. hebben ze honderden zoniet duizenden euro's over voor vuurwerk, maar een fatsoenlijke (video)camera kan er niet van af... Vind je dat zelf niet ook een beetje zonde, dat je je blokken niet meer fatsoenlijk terug kan zien op film? :weird:
**ontopic**