3'' megablok

Status
Niet open voor verdere reacties.

trickrick

Registered User
Was vanavond bij mijn dealer omdat die iets bijzonders had binnen gekregen. Ik moest met hem meelopen en hij had inderdaad niks teveel gezegd,. Ik vond het zelf behoorlijk ziek en kon mijn ogen niet geloven!

Het blok was zeker een meter bij 2 meter en had 364 schoten van 3 inch!!!!
Heeft iemand ervaring met deze blokken en zijn er filmpjes van? Kon op de search hier niks over vinden.
De vraagprijs lag bij de 1000 euro en wordt op een pallet vervoerd!!
Is dit een goede prijs ?

fexZy

Registered User
Was vanavond bij mijn dealer omdat die iets bijzonders had binnen gekregen. Ik moest met hem meelopen en hij had inderdaad niks teveel gezegd,. Ik vond het zelf behoorlijk ziek en kon mijn ogen niet geloven!

Het blok was zeker een meter bij 2 meter en had 364 schoten van 3 inch!!!!
Heeft iemand ervaring met deze blokken en zijn er filmpjes van? Kon op de search hier niks over vinden.
De vraagprijs lag bij de 1000 euro en wordt op een pallet vervoerd!!
Is dit een goede prijs ?

heb je misschien meer info, importeur of misschien een foto?:noworry:

ramon&marijke

Registered User
Hahaha en je krijgt er 4 chinezen bijgeleverd om dat blok te versjouwen? Dat ding moet minimaal een 200-300Kg wegen!

Zijn de effecten verschillend?? Heb je een idee wat de effecten zijn in dit blok?

Laatst bewerkt door een moderator:

ramon&marijke

Registered User
Ja geloof best dat dat zou kunnen dacht dat jij ons dat wel zou vertellen. Heb je geen foto`s ofzo dan zijn hier mensen die exact kunnen zien hoe en wat het is, schept wellicht duidelijkheid??

trickrick

Registered User
Wou ik meteen doen maar dat was niet de bedoeling zei hij.
Dat zou de opslag mischien kunnen verraden .

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
simpel reken sommetje ,
3"is 75 mm
10x3"=75 cm

13 buizen breed = 13x 75mm = 96 cm

om 364 schoten te hebben heb ik 28 rijen van 13 buizen.

dan kom ik op een maat uit van 2meter en 10 centimeter bij 96 centimter.

dikte van de buizen zijn niet meegerekend !!

past helaas niet op mijn bagagedrager van mijn fiets.

ramon&marijke

Registered User
@ Vinnie,

denk dat dit bij niemand ergens past, je zou je een hernia beuren met dit ding.
Alleen aan powder zal er al een 50kg in moeten zitten en dan is de rest nog buiten ogenschouw gelaten. Heb jij ervaring met dit soort blokken Vinnie?

Jij bent een van de Pro`s hier wellicht kan jij wat meer hierover mededelen?

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
@ Vinnie,

denk dat dit bij niemand ergens past, je zou je een hernia beuren met dit ding.
Alleen aan powder zal er al een 50kg in moeten zitten en dan is de rest nog buiten ogenschouw gelaten. Heb jij ervaring met dit soort blokken Vinnie?

Jij bent een van de Pro`s hier wellicht kan jij wat meer hierover mededelen?

Nee ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit soort blokken gemaakt worden , het is totaal onhandig. mocht de 10de bom in het blok knallen, dan moet je maar hopen dat de overige 354 schoten goed gaan.
maarja een foto zegt meer dan 1000 woorden.

Tony

Administrator
Medewerker
Een miljoenklapper is ook onhandig maar je bent wel de man als je daarmee staat de klooien om 00.00.

Nou dan ben je zeker de man...Pffff niet echt boeiend geloof ik. Alleen omdat het in een kist zit lijkt het interesant. Maar goed ik geloof ook niet dat dit soort blokken van 364 x 3 inch worden gemaakt. Als het wel zo is dan is het ontzettend gevaarlijk. Het is niet voor niks dat ze vaak ruimte tussen de rekken in laten...

zuen

Registered User
Maar maak eens een foto jongen want we wachten met z'n allen:smile:. Ik ben wel benieuwd hoe zo'n gigantisch ding eruit ziet, mits die bestaat.

jaspertjuh

Registered User
Maar maak eens een foto jongen want we wachten met z'n allen:smile:. Ik ben wel benieuwd hoe zo'n gigantisch ding eruit ziet, mits die bestaat.

In post nr. 7 zegt ie dat hij geen foto mag uploaden, vanwege het gevaar om opgepakt te worden (die gast die dat blok heeft).
Maar ze bestaan wel hoor, reuzachtige blokken van 3".
Of het veilig en verantwoord is om ze af te steken is nog maar de vraag...

Firework-boy

Registered User
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat er zulke blokken gemaakt worden, maar zeg nooit nooit.
Ik heb op de pyroart wel grote 'blokken' gezien die oplopen tot 3'' en ook rond dat aantal schoten zit.
Misschien dat het zoiets is?
Link: PYROART-SHOP

In ieder geval denk ik dat niemand je info kan geven, want zoiets kom je eigenlijk nooit tegen.
Enkele foto's van de doos met de nummers erop zou eventueel al meer info kunnen geven zodat we het een en ander kunnen achterhalen.

Succes en weet waar je aan begint :blink1:

Tony

Administrator
Medewerker
Als er geen foto komt dan houdt het op.
Deze thread gaat dicht anders blijven we maar gissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan