3 inch & 4 inch blokken Bonbridge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luna 1337

Registered User
Ik heb deze net allebei afgestoken en SUPERRR wat een drukgolf komt er vanaf :) en de effecten vooral de 4 inch helemaaaal superrr (mixed) :7 de 3 inch was ook toppie met ditto effecten voor dat kaliber

3307

Registered User
Heeft iemand een lijst met alle varianten van de 3" 16shots blokken.
Ze zijn er in verschillende varianten (effecten), wil graag weten welke.

sjemmie

Registered User
nou heb het ff nagekeken en het zijn de twee volgende blokken:

- Red crackling Rain

- Color Chrysanthum

mvg,

Sjemmie (bigg)

3307

Registered User
Dit jaar de Color Chrysanthemum gehad. Ik vond em zeer mooi. Mooie ronde effecten en de bommen werden 1 voor 1 afgeschoten, wat ik bij een 3" blok juist niet zo erg vind. Ik vond em het geld wel waard. Dit was precies waar ik al maanden naar opzoek was.

Ik heb het gefilmd maar deze staat samen met nog wat andere blokken in een film. Ik zal morgen ff wat knippen en plakken en een filmpje plaatsen van enkel dit blok.

von urk

Registered User
Dit jaar de Color Chrysanthemum gehad. Ik vond em zeer mooi. Mooie ronde effecten en de bommen werden 1 voor 1 afgeschoten, wat ik bij een 3" blok juist niet zo erg vind. Ik vond em het geld wel waard. Dit was precies waar ik al maanden naar opzoek was.

Ik heb het gefilmd maar deze staat samen met nog wat andere blokken in een film. Ik zal morgen ff wat knippen en plakken en een filmpje plaatsen van enkel dit blok.

Waar blijft dit filmpje? Ik ben er wel reuze benieuwd naar :bigsmile:

mortarburst

Registered User
zitten in de 3" blokken van bonbridge salutes verwerkt?

Naar mijn weten helaas niet.

Althans de 3" blokken van Bonbrigde die ik gehad heb.

Maar er zijn net zoveel blokken in omloop als dat er ijsjes zijn dus misschien zitten er wel een paar tussen. (zeldzaam)

:sad:

ddr

Registered User
ik heb deze jongens vorig jaar ook gehad ! Ze kwamen bij fireworks .be vandaan . We hadden 3 4 inch potten en ze zijn allemaal in 1 keer leeggeschoten !! Gelukkig goed vastgezet ,wat kan daar nou de oorzaak van zijn ?we hebben er 2 met lont ontstoken en 1 electrisch graag reactie gr danny

mickeyzegtboem

Registered User
vonkoverslag van het ene naar het andere blok is mogelijk, als je bedoeld dat de blokken tegelijk afgingen.
als het hele blok in een keer leeg schoot zal er waarschijnlijk een fout zijn gemaakt in het doorlonten binnen in het blok.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan