250 Vuurwerkafvalzakken (gratis)

Moontan

Moderator
Medewerker
Gebruik deze vuurwerkafvalzak om vuurwerkafval op 1 januari op te ruimen, zodat je het jaar schoon kan beginnen! De zak is gemaakt van stevig materiaal. LET OP! Dit artikel betreft een set van 250 stuks. Wil je meer dan 1 set bestellen, neem dan contact op via webshop@nederlandschoon.nl

Specificaties
Aantal 250 stuks
Afmetingen50 x 73 x 4 cm
Materiaal100% gerecycled
LDPEDikte55 mu

Samples-vuurwerkzakken_ALG.jpg

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/gratis-250-vuurwerkafvalzakken-14006

chromeeh

Registered User
Goed initiatief!

Zelf ruim ik altijd de zooi op, dan kan niemand me achteraf dat verwijten :)

Update: Zojuist een set besteld, en ga ze zeer zeker hier uitdelen om zo het netjes te houden en onze geliefde traditie niet ten onder te laten gaan aan niet opgeruimd afval!

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ziet er positief uit! De reacties die je ziet als je op de link drukt zeker niet! Ben benieuwd of je er nog wat van gaat horen Fred! Zo ja, laat het even weten dan bestel ik ze ook! [emoji3]

Staan ook ieder jaar netjes te vegen... Alleen iets eerder als 12uur! Hahah

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

stefantvs

Administrator
Medewerker
toch een dubbel gevoel erbij.... ik vind niet dat dit vanuit de overheid moet worden uitgegeven, natuurlijk is het idee erachter goed.
Maar waar is de eigen verantwoordelijkheid nou nog gebleven ?

Ik kies ervoor om vuurwerk af te steken dus zorg ik er ook voor dat het gewoon weer is opgeruimd.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Jammer dat je er gelijk zoveel moet bestellen, maar nu heb ik er gelijk genoeg voor m'n kennissen en stookmaten voor de komende paar jaar.

Scav

Registered User
Nl schoon is overigens deels bedrijfsleven...Ter voorkoming van vervelende maatregelen die de zakelijke belangen meer pijn doen.....

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Maar waar is de eigen verantwoordelijkheid nou nog gebleven ?

Kwestie van opvoeden.

Als er een zakje chips wordt uitgedeeld bij mij op de scouting, zie je 3 dingen gebeuren.
Een aantal kinderen gooit het lege zakje zonder nadenken op de grond.
Een aantal kinderen vraagt of jij (leiding) het zakje wilt weggooien.
Een aantal kinderen gooit het zakje in de prullenbak.

Yvez

Registered User
Te laat :)

Beste meneer / mevrouw,

Allereerst dank u wel voor uw interesse in een schone omgeving.

Onlangs zijn onze producten, zonder ons medeweten, vermeld op websites met links naar pagina’s waar mensen gratis producten kunnen bestellen. Hierdoor zijn er bij ons honderden bestellingen gedaan.
Onze materialen zijn bedoeld voor het ondersteunen van onder andere opruimacties, dit is uit uw bestelling helaas niet te herleiden.
Door deze vermelding op ‘gratis’ websites zijn er meer materialen besteld dan wij gratis kunnen leveren en daarom moeten wij helaas uw bestelling annuleren.
Uit uw bestelling blijkt wel dat u interesse heeft in een schone leefomgeving en ons platform Supporter van Schoon. Dat waarderen wij enorm. Daarom willen wij u graag onze gratis Kliko-sticker aanbieden. Deze krijgt u gratis thuisgestuurd na registratie op supportervanschoon.nl. U kunt zich daar ook abonneren op onze nieuwsbrief, om op de hoogte te blijven van onze activiteiten.

Wilt u uw bestelling alsnog door laten gaan? Neem dan gerust contact met ons op om uit te leggen hoe u de materialen in gaat zetten via webshop@nederlandschoon.nl of 070 - 304 2080. We kunnen dan samen een passende oplossing vinden.

Bedankt voor uw begrip.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ziet er positief uit! De reacties die je ziet als je op de link drukt zeker niet! Ben benieuwd of je er nog wat van gaat horen Fred! Zo ja, laat het even weten dan bestel ik ze ook! [emoji3]

Staan ook ieder jaar netjes te vegen... Alleen iets eerder als 12uur! Hahah

Boefjes....

Bovenaan